Turbokusa Skrevet Mars 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 (endret) 2.5l dieselmotor fra -87 mod. huggeklar MB190 selges ekstremt billig! Den tikker og går som ei klokke. Starter alltid og går jevnt og pent. Km.stand er ikke kjent da dasjbordet med instrumenter er byttet i bilen etter tidligere elgpåkjørsel. Har forøvrig flere deler til salgs fra denne bilen. Lykter, dører, 5 trinns manuell girkasse som muligens nå er defekt(? - kommer tilbake til...). Delskinnsinteriøret er lovet bort. Bilen er litt rusten på de "vanlige" stedene, men eller hel og grei. SLAKTEKLAR NÅ! Ta kontakt pr. sms i første omgang ved interesse. Vh, Lotte Kongsvinger Endret Mars 9, 2011 av Turbokusa Manglet noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdafiksn Skrevet Mars 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 Heisann, du selge vel ikkje merca i dela vell?? kunne trengt varmevifta til cupeen :) Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokusa Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Joda, men da må du komma å plukke ut selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdafiksn Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Turbokusa skrev: Joda, men da må du komma å plukke ut selv :) Kongsvinger blir litt i lengste laget du :) er ikkje du nevenyttig og skrur litt då? :) Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokusa Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 Ho ho, naj naj :D Jeg lager fiskeboller i hvit saus jeg, så får gubben min skru ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdafiksn Skrevet Mars 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 Turbokusa skrev: Ho ho, naj naj :D Jeg lager fiskeboller i hvit saus jeg, så får gubben min skru ;D hehe, javell men då so. Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg