Ise89 Skrevet Mars 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 Har byttet toppakning på min Opel vectra b 1.8 16v. Trenger jeg å etterstramme?? Hvor mye isåfall?? Det er strekkbolter som står i nå. På forhånd takk! :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 Normalt skal man ikke etterstramme når man bruker strekkbolter. På Audi skal disse strammes i fem steg, 40Nm, 60Nm, tilbake 90 grader og strammes til 60Nm (en og en bolt), så tightes 90 grader + 90 grader. Om boltene brukes om igjen skal man hoppe over den siste 90 graderen. Dette er da for Audi/VW, vet ikke om det er likt på Opel. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ise89 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 Okei! :) Har heller ikke hørt at man skal etterstramme toppboltene.. Derfor jeg skrev her for å høre om det er normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg