Gå til innhold

Omlakkering av E34 - Shadowline eller krom listverk ?

Ranger emnet

CoaSlip

Anbefalte innlegg

Om ikke så lenge skal jeg omlakkere E34'en min til estoril blå. Lakkereren sa at han kunne lakkere listene rundt vinduene (dvs , det blir shadowline) sort matt i samme slengen... Det samme gjelder listverket og listene på støtfangerene. Skal jeg lakkere dem i samme farge som bilen eller sort matt ????

Er veldig i tvil her men jeg tror jeg heller mot å lakkere dem sort matt - men hva er deres mening ? Jeg har ikke greie på slikt.. :P

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CoaSlip

Er veldig i tvil her men jeg tror jeg heller mot å lakkere dem sort matt - men hva er deres mening ? Jeg har ikke greie på slikt.. :P

Tja, når du først har en bil med vanlige lister er det vel kulere å gjøre noe "eget" enn å bare kopiere vanlig shadowline.

Kanskje mørk antrasittgrå? Eller sort blank med klarlakk for litt pianolakk-effekt? :) Eller rett og slett lakke dem i bilens farge...

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadow-line er fint, men det er også hvis de er i bilens farge....

Liker egentlig helst shadow-line på bmw da, er nesten best med orig. look/ting der. Min mening...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at alt i bilens farge hadde vært tøft.

Ser liksom litt smooth ut, men da kan man ikke gjøre så mye mere enn å senke bilen og sette på noen tøffe felger, for da kan det bli litt over the top, legg ut et bilde og spør om noen gidder å photoshoppe litt for deg.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Synes at alt i bilens farge hadde vært tøft.

Ser liksom litt smooth ut, men da kan man ikke gjøre så mye mere enn å senke bilen og sette på noen tøffe felger, for da kan det bli litt over the top, legg ut et bilde og spør om noen gidder å photoshoppe litt for deg.

Det er kansje litt sent.. :)

DCP_3636.JPG

(x) 92' BMW 525ia

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GTTURBO

Hvis du skal ha en 5 serie blå ville jeg garantert tatt listene shadowline, jeg tror en annen farge vil bli seende jalla ut. blå med svarte lister. penest,

Helt enig!! Blir ganske jalla dersom du lakkerer listene i samme farge som bilen

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ,en E34. Noen andre forslag? Skal levere den inn på mandag , å jeg begynner å få kalde føtter for hvilken farge jeg skal ha. Hadde vært tøft med impreza-blå også... Blir bare mer og mer usikker...

(x) 92' BMW 525ia

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ,en E34. Noen andre forslag? Skal levere den inn på mandag , å jeg begynner å få kalde føtter for hvilken farge jeg skal ha. Hadde vært tøft med impreza-blå også... Blir bare mer og mer usikker...

Ja det er vanskelig å velge farge:)

Men var valget opp til meg ville jeg tatt denne

luftindtag.jpg

-520i e39 97mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , tenkte på den jeg også. Men det er endel shabby E30'er i distriktet som går med denne fargen å det ødelegger en del for min del... Jeg ser bare for meg en skabbete E30 når jeg ser på den fargen , dessuten så synes jeg den er mørk i fargen , noe jeg ville unngå.. Mest pga det skjuler linjer og detaljer.. Jeg har stylingskjørt fra rieger og har aldri sett "knekken" i dem hvis du fatter hva jeg mener.. Litt surt å ha skjørt å aldri få fremhevet dem...

(x) 92' BMW 525ia

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , tenkte på den jeg også. Men det er endel shabby E30'er i distriktet som går med denne fargen å det ødelegger en del for min del... Jeg ser bare for meg en skabbete E30 når jeg ser på den fargen , dessuten så synes jeg den er mørk i fargen , noe jeg ville unngå.. Mest pga det skjuler linjer og detaljer.. Jeg har stylingskjørt fra rieger og har aldri sett "knekken" i dem hvis du fatter hva jeg mener.. Litt surt å ha skjørt å aldri få fremhevet dem...

Hehe:)

Jeg fårstår hva du mener...alikevel synest jeg e34 passer best til helt mørke farger (med unntak av en spesiell sølvfarge)

Men viss du ikke vill ha mørk farge kan du jo vurdere denne:

705_3.jpg

Denne rødfargen er heller ikke så værst

DavidHall_RearAlongside.jpg

Rosa:D

1030983898-8931-57_2.jpg

-520i e39 97mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider