Ratata Skrevet Mars 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2002 Hva skjer denne kvelden? Og ikke minst: hvor skjer det? hapyhappy Siste 10 åra så har det vært fast for mange Vestfoldinger & Telemarkinger å dra til Porsgrunn. Vet oxo at noen drar til Fredrikstad. Jeg venter på intern info om hva som skjer i Porsgrunn. :usa: Hvor skal du, med hva? dragcar Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mars 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2002 Snakka med Lefsa han sa at det prates om langtids parkeringa på andre siden av jernbanestasjonen. Men dit ser jo politi fra politstasjon så jeg synes vi får ordne no annet. :mad: Hva med og gjenåpne døgnet i Tøsnberg som startet det hele? :cool: mvh Erik Som håper på et røykfylt natt1mai med masse liv uten purk... :rolleyes: Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2002 Finnes vel muligheter i Larvik også, som på CityNord eller hva d heter. Der ved Hovlandsbanen. Er d ikke sånn derre MøccaDonnald der oxo 'a? Tviler på at noen kommer til å høre på hva Lefsa sier i år. Ja d kunne gått an å ha d i Tbg oxo, f.eks. utenfor Roar-i-bua, eller bakgården til gamle posten. eller parkeringa til Statens hus. D er jo ikke så langt fra Døgnet. idea Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mars 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2002 Ja men det i Larvik tror jeg blir vanskelig. Men Tønsberg har jeg troa på :cool: Roar-i-bua hvor er det??? Gammle posten er ikke helt med der heller hvor??? Statens hus tja er bare en inn og utkjøring og det er dumt bør ha minst to helst flere. Men hey anything goes bare det komemr masser med folk. Hvor skal vi satse Porsgrunn eller Tbg? Erik Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2002 Roar-i-bua og gammle Posten er på andre siden av rundkjøringen ved Dag & Natt, vel. Veien inn til Statens hus!! Roar-i-bua er ved den store åpne plassen ved rundkjøringa. Skjønner du nå? Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mars 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2002 Åååååja selvfølgelig burde jo huska det boxing imstupid Ja det er perfekt sted masse inn og utkjøringer og masse muligheter for og stikke av. Og tilgang til flere sletter og lekes eg på for oss som liker det... Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mars 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2002 Jupp, Era. Og jeg har fortsatt ikke hørt om hva SWN skal gjøre i Porsgrunn. :usa: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mars 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2002 Detta må vi kuppe tror jeg :eek: Ingen har no plan for ingen gidder eller tørr at de som tidligere har støtta våre ville forslag :D Så da får vi ta styringa vi... chicken sier vi da og fikser detta :p Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luringen Skrevet Mars 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2002 Nå må dere ikke gi opp så lett på Porsgrunn da! Her har jeg tenkt å kjöre over fra Sverige til Porsgrunn, og jeg vet en masse som kommer fra Drammen også. Noe mer vet jeg ikke ennå, men d kommer vel snart no info. Ikke gi opp så lett da guttär!! x-bambling:D Siter Bandit`77.Kjörer så d ryker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 2, 2002 Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 Tatt over av purken. Den info du leiter etter er det vi som har stått for de site åra:eek: Det er det ikke mange som viste det:D Så hva ønskes noen som har no forslag? mvh Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luringen Skrevet April 2, 2002 Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 Etter d fattern fortalte, så var d da ganske mye liv i Porsgrunn ifjor, ihvertfall. De huka seg på kortesjen fra Sandefjord, og vi snakker jo ett par-hundre biler, da. Nei, hvis ikke får d vel bli Östfold, da. D kan bli ille moro, d å.:D :D Siter Bandit`77.Kjörer så d ryker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 Da blir det Porsgrunn i år oxo !!! Alikevel...... Gidder ikke å prøve å begynne å spre noe i Tønsberg, og ikke blir bilen klar heller ser det ut til. :( Det ligger en "flygeblad" fra i fjor som er mulig å skrive ut, og spre: SE HER: Natt-til-1.mai Men vi kommer ikke til å engasjere oss med det. Ble mye rot i fjor, og ble jagd fra sted til sted av snuten. Folk fikk små-kjeft på bensinstasjonene i ettertid, for useriøst arrangement. Men så må det jo oxo sies at detta er jo ikke noe arrangement da! Bare en oppfordring til folk å komme for å treffe likesinnede. (he he) Så det kommer sikkert like mange i år oxo! C ya folks Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 3, 2002 Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 Liv og liv det regna nesten hele kvelden og noen stakkars gammel forder burna kaller ikke det liv... De stenger tbg så fort de hører rykte men de stengte ikke i fjord da... Så ja det blir Prosgrunn blir bare kaos alikevel så slipper vi og få skylla som i fjord hvos vi ikke gjorde annet en og oppfordre folk til ikke og drikke og kjøre men samles for våren. Så vi er helt uskyldige i bråk og fyll. Bare skyldig i det som er morro :D :D :D Ses der trolig ikke med bil da den venter på nye deler til bakstillinga og prioriteres ferdig til gatebil Våler. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2002 ......så jeg får heller hive prøveskilt på gamle Rekord Cupé'n. Og slure litt med den ..........på automaten altså! LOL :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazzarus Skrevet April 30, 2002 Rapporter Share Skrevet April 30, 2002 Hey, hvorfor kan dere ikke ta noen telefoner og ordne noe selv da? Kunne vært moro og se hvem dere fikk til å komme? Finn et ålreit sted hvor enn det kan være, ring noen kamerater og be dem spre det videre. Rykter sprer seg utrolig fort. Vi så jo hvor mange som kom på treffet på Ringbanen. :dude: Så ta noen telefonerm, svi gummi med kamerater og legg purken i jern :) dukenukem Siter "I live life in the fast lane." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg