RaCk Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Vil mene at du ikke har lov til d. Men jeg ville gjort det. Hvorfor ikke lissom. Blir bare noen hissige naboer uansett. =) Pass deg for anmeldelser. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Originally posted by Bård Jeg bor i en gate som er privat vedlikeholdt, og er blindvei i den ene enden. (Den er ikke så lang, 200 m, kanskje). Har jeg lov til å kjøre opp og ned denne gaten uten ledsager? Nei, det har du ikke lov til. Hjelper ikke at veien er privat, sålenge den er åpen for almenn ferdsel. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Der har du den tanken igjen på at veien må være avsperret. =P Greit nok at jeg bor litt lenger ut på landet enn deg. Men jeg kjørte ulovlig siden jeg var 14. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Vet ikke hvordan dette er i Trondheim, men i Oslo så er det ikke lov til å øvelseskjøre innenfor Ring 3 (Ytre ringvei), på Riks-/Europaveier (Østre Aker, mosseveien, drammensveien etc). Regner med at det samme gjelder i Trondheim også. Det sikreste er å kontakte politiet eller veimyndighetene ('biltilsynet'). De kan svare på dette. Veldig dumt å bli tatt for ulovlig øvelseskjøring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Som Arvid skrev tidligere i denne tråden, les forskriften: http://www.lovdata.no/for/sf/sd/xd-19681214-9352.html#map001 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gauty Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 Hvorfor ikke gi faen?? Jeg ville øvelseskjørt uten ledsaker i gata jeg.. samma om det var lov eller ikke.. Ikke det at jeg pleier å kjøre uten ledsaker.. har som oftes muttern ved min side.. men dama har jo kjørt Rally.. og vet jo hvor gøy det er å spinne litt i blandt :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg