Gå til innhold

Lille blå selges

Ranger emnet

Peltz

Anbefalte innlegg

Etter relativt kort sug i magen, etter higende G lader lyd, har jeg bestemt meg for at Lille Blå skal selges i løpet av de nærmeste måndene.

Lille blå er en:

-97 Polo 6N 16V med A/C!!

Bilen har snart rullet 106000 km, er "kornblå?" , senket med KW gewinde, Ingo Noak Front, helsveist bose blikk, cleanet bakluke, ny fanger (under veis), med skilt innfelling og elektrisk åpning, Simons effekt anlegg. Lyktene er av klarglass, baklykter er røde (engelsk type?), alarm, sentrallås, el. vindu, startsperre og mini bilde står i avataraen.

Er flere muligheter ved salget av bilen. Ta kontakt om Ni undras...

Prisant. 115 000 kr. ++ Alt ettersom sommerfelger eller anlegg med bilen. Årsavgift og omreg kommer i tillegg. Kan byttes mot grisebillig Corrado G60 + cash

Peltz@online.no 901 79 006 eller P.M

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 18tom

Må bare få solgt min så er jeg überklar :)

Den kan hentes når som helst? ;)

Årsavgift betalt?

Årsavgift blir betalt nå, mot tillegg i prisen, det finner vi ut av...115 000 er uten anlegg og sommerfelg, 125 000 med sommerfelg og anlegg..its up to you...

Bilen kan vel sånn sett hentes når tid som helst, må bare skaffe ny bil selv først...:D

Første mann til mølla, eller budrunde :D

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peltz

Årsavgift blir betalt nå, mot tillegg i prisen, det finner vi ut av...115 000 er uten anlegg og sommerfelg, 125 000 med sommerfelg og anlegg..its up to you...

Bilen kan vel sånn sett hentes når tid som helst, må bare skaffe ny bil selv først...:D

Første mann til mølla, eller budrunde :D

"Kontakte banken" hehe ;)

Blir 115k i mitt tilfelle hvis jeg klarer å skrape sammen et lite lån.

Har hjul, anlegg og resten av det som skal til.

Gir lyd fra meg!

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir lyd fra meg!

Like greit..trenger både anlegg og hjul i corra når den komme til verden igjen :D

Men altså, 115 løk:D + omreg og årsavgift.

Bar gi lyd det..noen høyere??:D :D

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir lyd fra meg!

Kontakte banken, er det narvesen vi snakker nå ;)

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peltz

Kontakte banken, er det narvesen vi snakker nå ;)

Hadde det enda vært så vel og dratt kreditten på narvesen ;) , men må vel til de svina i banken og slikke dem litt oppetter ryggen. Skal se hva jeg rekker i dag, men å sitte med 2 biler har jeg vel egentlig ikke råd til ;)

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det enda vært så vel og dratt kreditten på narvesen ;) , men må vel til de svina i banken og slikke dem litt oppetter ryggen. Skal se hva jeg rekker i dag, men å sitte med 2 biler har jeg vel egentlig ikke råd til ;)

Er mange måter mann kan "ta opp Lån på"...hehe...

Men du bor jo i Blærum, gjør du ikke....?? ..hehe..

Da venter jeg og hører litt hva som skjer...Vil liksom vite at interessen er der, med penga i hånd, ikke bare i kjeften. :D

Også det småtteriet som er på bilen, kanskje greit du får vite om det også...?? Snakker om steinsprang på frontfanger og litt på panser. Bør nok få ett strøk med lakk etterhvert, Dingsen på bakluka, der viskeren stod før er vekk..falt av plutselig, og har ikke rotet meg til å få kjøpt ny. Og ifølge Gumpens auto er ett lager på ratt akselen dårlig, og smeller når jeg vrir på rattet, ikke hele tiden, men av og til . Fått pris på 2900 kr på den servicen der på merkeverksted. Eneste som ikke har vært der helt siden jeg kjøpte bilen er dingsen på bakluken som falt av.

Ellers er bilen strøken, mangler da den berømte bakfangeren med skilt innfelling, men den kommer Nitewlkr med når den er ferdig, thermostat til A/C er i tyskland ett sted, denne skal også Nitewlkr fikse med etterhvert..

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må eventuelt bli refinansiering av lånet på leiligheten. Er mange måter man kan skaffe seg penger på, om det er lovlig/ulovlig trenger vi ikke diskutere her :D

Burde ha kvitta meg med Polo'n jeg har før jeg kjøper ny egentlig...som du sier så er det kjedelig å sitte med ræva mellom 2 biler ;) Er fortsatt interessert, men blir jo endel kroner hvis jeg må fikse lageret på rattakselen og årsavgift i tillegg.

Hvordan er det uten proppen på bakruta, det har vel ikke lekket vann og dritt inn?

Termostat og fanger regner jeg med er med i prisen uten ekstra kostnad!

Og hvordan er det med reg.reim, er denne bytta?

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må eventuelt bli refinansiering av lånet på leiligheten. Er mange måter man kan skaffe seg penger på, om det er lovlig/ulovlig trenger vi ikke diskutere her :D

Burde ha kvitta meg med Polo'n jeg har før jeg kjøper ny egentlig...som du sier så er det kjedelig å sitte med ræva mellom 2 biler ;) Er fortsatt interessert, men blir jo endel kroner hvis jeg må fikse lageret på rattakselen og årsavgift i tillegg.

Hvordan er det uten proppen på bakruta, det har vel ikke lekket vann og dritt inn?

Reg reim ble byttet på 95 000, dvs 10 000 km siden, så den er ok. Proppen bak har vært dekket med kjærre teip, så den er ok. Fanger og thermostat er med i prisen.

Som sagt, så koster ratt navet 2900 kr, og var slik den dagen jeg kjøpte bilen, sammen med litt skrøpelige vinduer, og rett før service. Nå er service tatt, vinduer er fikset, så kun rattnav er igjen. Fått prisen på merkeverksted. Så kan du jo trekke av 15% VACN rabatt. Årsavgift får du for fjordårets pris, dvs 2000 kr. Tar jeg årsavgiften selv, samt rattnavet, prates vi til sommeren, og til 120 000 kr.

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta deg en tur i banken, de har som oftes penger de...

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe besøk i banken denne uka, skal prøve igjen på mandag. Still interested... ;)

Gjør det..må skaffe meg litt seriøs import bistand, tror jeg..må finne tak i en bil i tyskland, tror jeg...

Det haster sånn sett ikke, men greit å vite at det er interesse, og at pengene er mulig å få tak i, før jeg setter igang med noe større import greier...

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider