Gå til innhold

diskutere med elg blir dyrt.

Ranger emnet

tOFFY

Anbefalte innlegg

48,500,- for å fikse skaden.

(håper bildet kommer fram)

Endelig er den også ferdig. (faktisk en stund siden, men det å få bilder på nett, for en amatør som meg, er ikke gjort på en hand vending)

Jeg spørr meg selv om det var verdt rep, men kommer til at det var det, siden jeg ikke hadde fått meg en Norsk MB230E 1991 Km 180 000, til 50,000,- .

Eller tar jeg feil?

T....http://home.online.no/~lars-ste/artimages/ACFNLASyaqF5.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten det var billig med under 50.000 kroner for å fikse en sånn skade. Trodde nesten enhver bil ville blitt kondemnert hvis den så slik ut.

Det jeg er skeptisk til når det gjelder å fikse en såpass grundig krasjet bil er om den blir like god igjen når den er reparert. Greit nok med en bulket skjerm, men når hele strukturen i bilen har fått gjennomgå på den måten?

Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tOFFY

48,500,- for å fikse skaden.

(håper bildet kommer fram)

Endelig er den også ferdig. (faktisk en stund siden, men det å få bilder på nett, for en amatør som meg, er ikke gjort på en hand vending)

Jeg spørr meg selv om det var verdt rep, men kommer til at det var det, siden jeg ikke hadde fått meg en Norsk MB230E 1991 Km 180 000, til 50,000,- .

Eller tar jeg feil?

T....http://home.online.no/~lars-ste/artimages/ACFNLASyaqF5.JPG

Fikk elgen vondt?

Men må si meg enig med Beamer Screamer, strukturen i bilen er sveket. Det vil si du er kanskje ikke så trygg neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Beamer Screamer

Synes nesten det var billig med under 50.000 kroner for å fikse en sånn skade. Trodde nesten enhver bil ville blitt kondemnert hvis den så slik ut.

Det jeg er skeptisk til når det gjelder å fikse en såpass grundig krasjet bil er om den blir like god igjen når den er reparert. Greit nok med en bulket skjerm, men når hele strukturen i bilen har fått gjennomgå på den måten?

Sant, men jeg fikk målt understellet (ramma?)

Og alle punkter var "rettbare" skevheter. bare fra bakaksel og bakover som hadde vridd seg 3% (vet ikke om det er mye eller lite)

Noe vi retta først, for å se hvor bra det ble. Det blei strøkent, også bytta vi hele taket, skjermer panser rammevange i front.

Retta begge bakskjermer.

Resten var ok.

Vask av alt blodet inne i bilen gjorde jeg selv. (ikke å anbefalle)

http://home.online.no/~lars-ste/artimages/P3010002.JPG" alt="bilen i dag :)

T....

Trur faktisk elgen ikke fikk noe vondt, siden den lå død, jeg gikk å sjekka den med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by V70_LT

Det var jo svinbillig med 50k for det der.. Min bil var mye mindre skadet, og det kostet over det dobbelte.

Vet, ble reparert av en kompis, som eier ett oppretterverksted, som er godkjent av Bertil og Steen, og noen andre merkeverksteder.

Det hjelper på prisen vet du :D:cocain:

'

T....

Lenke til kommentar
Del på andre sider