Gå til innhold

HVem er forhandler for SaNiTunin i Norge?

Ranger emnet

Eye Candy

Anbefalte innlegg

Originally posted by Eye Candy

Bare det at jeg suger big time i tysk da..... Men har du noe erfaringer å bestille derfra???

Jeg har ikke bestilt noe, men bare og sende mail på engelsk så får du svar på engelsk, hvis du kan engelsk da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eye Candy

Bare det at jeg suger big time i tysk da..... Men har du noe erfaringer å bestille derfra???

Jeg bestilte derfra, ikke noe problem i det hele tatt, så slipper du moms :D Det gjorde iallefall jeg når jeg bestilte derfra ;)

05 BMW E61 525IA Touring

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kan skaffe deg utvendig dørhåndtak ganske billig. Men hva med lista til bagasjerommet, chrome ringer innvendig, og Olje lokket i chrome???

Send meg en pm med hvilken type bmw det er snakk om så kan jeg sjekke hvilke priser jeg får til

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Frode H.

Mener du den Tyske momsen?

Norsk moms kommer vel automatisk på deler over en viss sum.

Vet ikke hvordan det var med den Tyske momsen, men jeg betalte ikke moms til Norge, varene jeg kjøpte kosta 2000,-

Jeg fikk brev fra tollvesenet, og sendte tilbake at de kunne åpne og fortolle det, men siden santuning gjemte fakturaen i pakken ganske godt så hadde de ikke noe sum de kunne bruke som grunnlag på fortollinga.

05 BMW E61 525IA Touring

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet fra Sasha (saniTuning) engang, kjøpte mattene mine der. Betaler på forhånd via nettbank, så går det noen dager/uker, så dumper det ned brev fra Posten godslager (Oslo for min del) om at varen er ankommet. SÅ er det ned på tollen å betale toll + gebyr. Tollgrensa i Norge er som kjent på usle 200 kroner!! :mad: Så kommer varen du har bestilt til nærmeste postkontor så fort din betaling hos tollen er registrert. Voila! :D

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider