Gå til innhold

CanalMotor Televisjon

Ranger emnet

nismo_power

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tommy_erwin

Når man starter noe slikt så er det jo sansynlig at interessen og kunnskapen om bil og motor ligger et stykke foran kunnskapen om bildekomposisjon, lyd- lysbruk og filmteknikker. De skal ha for engasjementet, men jeg har laget bedre filmer på skolen.

Uansett...når man ser klipp fra Tv2's barndom var det ikke rare greiene heller så det kan som sagt bare ta seg opp.

Får jo håpe det tar seg opp ja.. Og at de tar i mot kritikk fra seerne;) Det jeg har sett til nå har hvertfall ikke vært noe og rope hurra for:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg så den timen de sendte i dag. Var jo ikke særlig kjekt å høre på en dubbet reportasje om Ferrari fabrikken. Når atpåtil stemmen var så gebrokkent norskt at du måtte konsentrere deg for å skjønne hva han sa. Men det tok jo seg litt opp utover. CRX'en var jo fin og Hyundaien var jo orginal :rolleyes: Får håpe kvaliteten blir bedre fremover. Holdt faktisk på å sovne når de viste reportasjen fra Ferrari. Det var talentløst. Å FYSJ!

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rolla_RS

Jeg så den timen de sendte i dag. Var jo ikke særlig kjekt å høre på en dubbet reportasje om Ferrari fabrikken. Når atpåtil stemmen var så gebrokkent norskt at du måtte konsentrere deg for å skjønne hva han sa. Men det tok jo seg litt opp utover. CRX'en var jo fin og Hyundaien var jo orginal :rolleyes: Får håpe kvaliteten blir bedre fremover. Holdt faktisk på å sovne når de viste reportasjen fra Ferrari. Det var talentløst. Å FYSJ!

Høres ut som mine opplevelser med 4-5 sendinger...:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Husk at dette er en mann i gata som du og jeg som har startet med alt dette på fritiden ved siden av full jobb. Han har hatt en drøm om dette lenge og "bare" begynt uten noen som helst finansiering i ryggen. Det er tøft å satse så hardt og kjøpe inn så mye utstyr.

Det er skikkelig tøft gjort syntes nå jeg da. Kanskje kvaliteten er litt dårlig, men det er da vel bedre enn ingenting.......de som vil kan jo se på dagsrevyen eller sommeråpent.

Det kommer til å bygge seg opp og sikkert utvide sendetider og kvaliteten blir bedre ettersom erfaring og kapital kommer på plass.

Lykke til videre med en god start vil nå jeg si!

RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a

3 rotor power

1986 Rx7 Drifter (FD motor)

1993 Mazda 323 GTR

1990 JC Cosmo 20B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kommer det noe som man ikke må betale for.Håper bare at det kommer inn sponsorpenger,så regner jeg med at kanalen blir mange hakk bedre etter hvert.Det er vel viktig at det blir seere,for jo flere seere jo flere sponsorer,jo bedre kanal.Å det må jo være litt moro å se noe street legal dragracing og annen "amatørmotorsport" også,for slik jeg har forstått det,så går det vel å sende inn private filmer. STÅ PÅ

-01 Peugeot 806 Familiebil

-80 Chevrolet Caprice 4 dørs

-66 Ford Falcon stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...