JHS Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Når man starter noe slikt så er det jo sansynlig at interessen og kunnskapen om bil og motor ligger et stykke foran kunnskapen om bildekomposisjon, lyd- lysbruk og filmteknikker. De skal ha for engasjementet, men jeg har laget bedre filmer på skolen. Uansett...når man ser klipp fra Tv2's barndom var det ikke rare greiene heller så det kan som sagt bare ta seg opp. Får jo håpe det tar seg opp ja.. Og at de tar i mot kritikk fra seerne;) Det jeg har sett til nå har hvertfall ikke vært noe og rope hurra for:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Jeg så den timen de sendte i dag. Var jo ikke særlig kjekt å høre på en dubbet reportasje om Ferrari fabrikken. Når atpåtil stemmen var så gebrokkent norskt at du måtte konsentrere deg for å skjønne hva han sa. Men det tok jo seg litt opp utover. CRX'en var jo fin og Hyundaien var jo orginal :rolleyes: Får håpe kvaliteten blir bedre fremover. Holdt faktisk på å sovne når de viste reportasjen fra Ferrari. Det var talentløst. Å FYSJ! Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by Rolla_RS Jeg så den timen de sendte i dag. Var jo ikke særlig kjekt å høre på en dubbet reportasje om Ferrari fabrikken. Når atpåtil stemmen var så gebrokkent norskt at du måtte konsentrere deg for å skjønne hva han sa. Men det tok jo seg litt opp utover. CRX'en var jo fin og Hyundaien var jo orginal :rolleyes: Får håpe kvaliteten blir bedre fremover. Holdt faktisk på å sovne når de viste reportasjen fra Ferrari. Det var talentløst. Å FYSJ! Høres ut som mine opplevelser med 4-5 sendinger...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Heisann! Husk at dette er en mann i gata som du og jeg som har startet med alt dette på fritiden ved siden av full jobb. Han har hatt en drøm om dette lenge og "bare" begynt uten noen som helst finansiering i ryggen. Det er tøft å satse så hardt og kjøpe inn så mye utstyr. Det er skikkelig tøft gjort syntes nå jeg da. Kanskje kvaliteten er litt dårlig, men det er da vel bedre enn ingenting.......de som vil kan jo se på dagsrevyen eller sommeråpent. Det kommer til å bygge seg opp og sikkert utvide sendetider og kvaliteten blir bedre ettersom erfaring og kapital kommer på plass. Lykke til videre med en god start vil nå jeg si! Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein p Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Endelig kommer det noe som man ikke må betale for.Håper bare at det kommer inn sponsorpenger,så regner jeg med at kanalen blir mange hakk bedre etter hvert.Det er vel viktig at det blir seere,for jo flere seere jo flere sponsorer,jo bedre kanal.Å det må jo være litt moro å se noe street legal dragracing og annen "amatørmotorsport" også,for slik jeg har forstått det,så går det vel å sende inn private filmer. STÅ PÅ Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Gutter finnes sikker en fjernkontroll trykk på den. Vi jobber 24 timer med dette og dette koster mange tusen i timen det tar tid å bygge opp en Tv kanal. Håvard Siter Re 100 Rx 3 Rx 7 JC cosmo Rx8 mazda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Racing Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Litt gammel tråd, men er denne kanalen fortsat ilive? Siter Sommer: Opel Speedster 2.2 -01 Vinter: A-C M8 snopro -08 + Opel Omega 2.0DTI -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Nei, og tror det er like greit. Tok vel kaken da de begynte å sende bilrepotasjeprogram (-ala autofil) fra tjekkia(-eller bosnia?) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Den ligger her på nettet, men vet ikke om det skjer noe der... :: Canal M :: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 fytti grisen for en døv kanal! Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg