Magnum_pi Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Hvordan ta oss inn? CanalMotor sender hovedsakelig på Thor III satelitten. Dette er den samme satelitten som NRK og TV2 sender fra. Får du inn disse kanalene, behøver du bare å oppdatere kanallisten på din satelitt tuner. Du vil da finne CanalMotor i kanaloversikten. De fleste dekodere legger de nye kanalene til slutten av listen. Så hvis du ser der, vil du finne oss! Hvis du hverken kan ta inn NRK eller TV2 med din satelittmottager, behøver du kanskje å justere deg inn til 1 grad vest. Da trenger du følgende parametre for å konfigurere tuneren med: Angle: 1 degree West Frequency: 12.226 Polarisation: Vertikal Symbol rate: 28000 FEC: 7/8 http://www.canalmotor.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Får prøve litt mer. Den søker nå. Får se hva den finner. Hva som sendes på denne kanalen da? Er det sending hele dagen, hver dag? Eller bare kvelder innimellom? Går jeg glipp av noe for å si det sånn? Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Tommy_erwin http://www.canalmotor.no/ Det er dette jeg har skrevet inn nå. Holder på å søke. Får se om den kommer nå. Ingenting til nå ihvertfall. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Nå søkte jeg med de innstillingene som stod på den siden deres. Den fant ikke en dritt. Hvorfor i he... skal ikke jeg få inn denne kanalen? Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Fant den nå. Den hadde søkt seg inn fra før. Lå på 274 av 312. Alle mann fornøyd ;) Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Er det en bra kanal? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Hmm litt vanskelig å si. Er ikke sending før Onsdag kl 20.00 og det varer i en hel time! Men på "pauseskjermen" som svirrer og går, virker jo dette lovende. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Drit digg å få en sånn kanal, har hatt den en stund nå. Eneste som mangler er et komentatoren blir litt varm i trøya og at han skaffer seg litt mer info om ting, men ellers drit rå kanal, stå på :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 det er jo nesten aldri noe på den kanalen jo! må jo være mulig og få det til og gå programer der litt oftere en en time annen hver dag da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Er vel ikke så lett å få det til å gå noe der flere timer hver dag. Må jo kjøpe inn ting også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Er vel ikke så mye som er kjøpt ser det ut som. Kvaliteten på det som blir vist er vanvittig dårlig. Så filming fra motorfestivalen på hellerudsletta f.eks, spør du meg så kunne de nesten ikke gjort det dårligere. Er greit nok at innehaver av kanalen er wankel interessert, men går an og vise litt annet enn gamle mazdaer med wankel og;) Så jeg synes nå kanalen så langt er en kjempeskuffelse...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Originally posted by JHS Er greit nok at innehaver av kanalen er wankel interessert, men går an og vise litt annet enn gamle mazdaer med wankel og;) Står bare Mazdaer utenfor kontorene deres her så det overassker meg ikke. Har egentlig aldri fått sett noe annet enn powerpoint- reklamene på tv Er sendingene på samme linje som de filmene man kan få lastet ned hver gang det har vært et treff omtrent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Står bare Mazdaer utenfor kontorene deres her så det overassker meg ikke. Har egentlig aldri fått sett noe annet enn powerpoint- reklamene på tv Er sendingene på samme linje som de filmene man kan få lastet ned hver gang det har vært et treff omtrent? Ja desverre er sendingene så dårlige....:( Stort mer amatørmessig er det vel vanskelig og få det synes jeg:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Høres ikke så bra ut dette. Får slå over kl. 20.00 i dag. SÅ får vi se hva de har å by på. Men skal være enig med at kvaliteten på det "pause bildet" er laber. Men,men, et sted må det da begynne. Synes det er bra at vi har fått en slik kanal. Det kan jo bare gå oppover! Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Når man starter noe slikt så er det jo sansynlig at interessen og kunnskapen om bil og motor ligger et stykke foran kunnskapen om bildekomposisjon, lyd- lysbruk og filmteknikker. De skal ha for engasjementet, men jeg har laget bedre filmer på skolen. Uansett...når man ser klipp fra Tv2's barndom var det ikke rare greiene heller så det kan som sagt bare ta seg opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg