Gå til innhold

CanalMotor Televisjon

Ranger emnet


nismo_power

Anbefalte innlegg

Hvordan ta oss inn?

 

CanalMotor sender hovedsakelig på Thor III satelitten. Dette er den samme satelitten som NRK og TV2 sender fra. Får du inn disse kanalene, behøver du bare å oppdatere kanallisten på din satelitt tuner. Du vil da finne CanalMotor i kanaloversikten. De fleste dekodere legger de nye kanalene til slutten av listen. Så hvis du ser der, vil du finne oss!

 

Hvis du hverken kan ta inn NRK eller TV2 med din satelittmottager, behøver du kanskje å justere deg inn til 1 grad vest. Da trenger du følgende parametre for å konfigurere tuneren med:

 

Angle: 1 degree West

Frequency: 12.226

Polarisation: Vertikal

Symbol rate: 28000

FEC: 7/8

 

frekve1.jpg

 

http://www.canalmotor.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel ikke så mye som er kjøpt ser det ut som. Kvaliteten på det som blir vist er vanvittig dårlig. Så filming fra motorfestivalen på hellerudsletta f.eks, spør du meg så kunne de nesten ikke gjort det dårligere. Er greit nok at innehaver av kanalen er wankel interessert, men går an og vise litt annet enn gamle mazdaer med wankel og;) Så jeg synes nå kanalen så langt er en kjempeskuffelse...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHS

Er greit nok at innehaver av kanalen er wankel interessert, men går an og vise litt annet enn gamle mazdaer med wankel og;)

 

Står bare Mazdaer utenfor kontorene deres her så det overassker meg ikke. Har egentlig aldri fått sett noe annet enn powerpoint- reklamene på tv Er sendingene på samme linje som de filmene man kan få lastet ned hver gang det har vært et treff omtrent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

 

Står bare Mazdaer utenfor kontorene deres her så det overassker meg ikke. Har egentlig aldri fått sett noe annet enn powerpoint- reklamene på tv Er sendingene på samme linje som de filmene man kan få lastet ned hver gang det har vært et treff omtrent?

Ja desverre er sendingene så dårlige....:( Stort mer amatørmessig er det vel vanskelig og få det synes jeg:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke så bra ut dette. Får slå over kl. 20.00 i dag. SÅ får vi se hva de har å by på. Men skal være enig med at kvaliteten på det "pause bildet" er laber. Men,men, et sted må det da begynne. Synes det er bra at vi har fått en slik kanal. Det kan jo bare gå oppover!

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man starter noe slikt så er det jo sansynlig at interessen og kunnskapen om bil og motor ligger et stykke foran kunnskapen om bildekomposisjon, lyd- lysbruk og filmteknikker. De skal ha for engasjementet, men jeg har laget bedre filmer på skolen.

 

Uansett...når man ser klipp fra Tv2's barndom var det ikke rare greiene heller så det kan som sagt bare ta seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår