Flasher Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Jeg har fått tilbud om short shift og m3 spoiler (til å ha under originalfangeren bak) som er ny og ulakkert til 1000kr.. Da lurte jeg på.. Åssen monteres short shift, og hva medfører dette? Dette var da vel grisebillig? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Lettest hvis du har tilgang på bukk eller grav. Man må løsne girstanga fra undersiden, er ikke noe stor operasjon. Har sett litt på det, men har ikke fått gjort det ennå. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 har hørt at man må åpne kassa evnt ta den ut Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 om det stemmer, da gidder jeg ikke i første omgang Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Behøver ikke ta ut girkassen, bare senke den og motoren litt i bakkant. Short shift er oppskrytt, det du oppnår er en tightere shifting (om det gamle var slarkent) og tregere, hardere shift. Men er jo stilig da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 er det ikke bare en senket gear stang, eller er jeg helt på viddene no? Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 senket og med en annen utveksling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Vis det er e-36 det er kan du vel bare hive på z3 gir leddet, fikk ihvertfall bedskjed på Autozentrum at dette var den billigste måten å løse dette på Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Short shift systemet fra Bmwspesialisten er Z3 leddet om jeg ikke tar feil, hadde jeg visst det før skulle jeg bare bestillt det på jobb:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Bullit Short shift systemet fra Bmwspesialisten er Z3 leddet om jeg ikke tar feil, hadde jeg visst det før skulle jeg bare bestillt det på jobb:rolleyes: Slutta å jobbe på bmw?? mener at det bare koster 300 kroner så er vel ikke all verden uansett Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Neida, jobber på BMW ennå, kostet jo ikke all verdens på BMW spesialisten uansett, ble så gira når jeg så det at jeg bare måtte ha det der og da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg