Gå til innhold

Lekasje

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

Sitter å lurer litt!

Jeg har nemmelig tatt ut interiøret i dørene mone på golfen så vasket jeg bilen i går og da jeg satt i bilen inne i maskinen så merket jeg at det rant vann inn i dørene og hadde det ikke vært for det plastikk trekket på døra så hadde det sprutet vann inn på meg oxo og grunnen til at jeg lurer er fordi i jeg har sitti å bladd lit i HAYNES MAX POWER ICE boka og der ruller di på noen støydempene greier i dørene før di instalerer anlegget men da tenkte jeg som så at elementene vil jo bli våte og råtne hvis jeg gjorde det samme for når jeg da vasker bilen igjenn så blir de våte siden det lekker er det noen her som har det samme problemet eller hatt og kanskje har gjordt noe med det??? skriv er dere greie det er et rop om hjelp her siden jeg driver på å styler bilen min og vil ha den tipp topp

På Forhånd Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe dørtrekklommer som har høytalerhull originalt.

Ble leveret på golf to de siste årene, og selges fremdeles hos de vw forhandler, men de må ta inn fra tyskland. Koster ca 1000 kr for to lommer og to griller til å ha forran høytalerene. Ser meget pent og originalt ut. Dørlommen er tilpasset en 5,25" høytaler. Jeg har en mellomtone der og en diskant i originalhullene i dash et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke dørplasten som lekker den er tett den.

Det bare lekker inn i døra vannet renner jo ut igjenn et sted!

Men har ice boka som det handler om å bygge stereo og der vises det et bilde hvor de har kastet plasten og ruller på et støydempende matte og da tenkte jeg siden det er leksje i døra mi hvordan skal jeg få gjordt slik da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider