Gå til innhold

sjekk ut min nye side

Ranger emnet

SnIper

Anbefalte innlegg

jeppz...... På papiret, men har ca. 330 nm jevnt, er bare ei lta stund som jeg har 369... 143 hk ja...

02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline

X- 90' Jetta 1.6TDK

X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK

X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240

X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bakgrunn (farge, sol, logo), men knappene ble for lyse så det blir vanskelig å se hva det står (ikke at det er noe problem med litt fantasi, men for inntrykkets skyld). Kanskje kjøre de HELT oransje. Du har ikke vært på min side og stjålet fargene da? :p Veldig likt :)

Hadde jeg vært deg hadde jeg droppet .tk. Mye nedetid og ofte veldig treg. Anbefaler V3. Ikke noen stor ting dette da.

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fcuk: Den er i allefall bremset til de tallene... er vel ikke helt standard chip...

boramannen: Får se ang. kamei grill, tror den ikke blir så værst med rs4 fangern, skal IKKE ha orginal netting, den er hvertfall helt j....i!!

Blir lik netting i grill og fanger, men har ikke bestemt meg for hvilken ennå...

Slim!: Har funnet på fargene selv ja, har vel bare lik smak... hehe

Skal vurdere skrifta, vet om at den er litt utydelig, men får se...

2fast: Takk for det... får se ang. grill, men tror det blir den, MEN med ny netting

mvh

Johnny

02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline

X- 90' Jetta 1.6TDK

X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK

X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240

X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider