Shyggen Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Noen som har sett denne serien? begynnte å hente ned dette på DC++.. Virker kjempe kult :) er en serie som har gått på Discovery tidligere.. De får 7dager og 3000$ å bygge orginale biler om til noe helt sinnsykt og få det til å se stock(omtrent orginal) ut :D Den nye bobla ble en med flotører på siden, så ut som feete sideskjørt :) med trykk på en knapp gikk bakluka opp og en propell motor kom ut.. så var det ut på vannet og kjøre om kapp med en swap båt :D Helmax :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Monster Garage er finfint.. :) Har klart å samle nesten alle episodene.. Og når du er ferdig å se Monster Garage kan du laste ned American Chopper. morsom "dokusåpe" om Orange County Chopper.. Det er gøy å se selv om chopper ikke har så mye med det jeg kaller motorsykkel :) Og så kan du laste ned Motorcycle Mania. Det er den første "dokumentaren" om Jesse James.. og har du sett Monster Garage vet du hvem Jesse James er :-) Men det er ikke lett å finne alle episodene :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Hvilke progs bruker du? Har nærmere 20 episoder og laster ned fra DC++ Jepp, Jesse James er konge :D Mye fete biler der! spessielt de custum bilene de viser fram iblandt. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Har du spilt spillet? Ble nylig lansert. Basert på streetlegal "motoren." SPOILER: 1. Ford Bronco -> Offroad Ford Bronco 2. Mini Cooper -> Snøscooter Mini Cooper 3. Boble -> VannBoble 4. Ford Ambulanse -> Wheelie Ford Ambulanse 5. Limo -> Brannslukkerlimo 6. Ford Mustang -> GressklipperMustang 7. Porsche 944 -> GolfballsamlerPorsche Det var det spillet omhandlet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by robhaugen Monster Garage er finfint.. :) Har klart å samle nesten alle episodene.. Og når du er ferdig å se Monster Garage kan du laste ned American Chopper. morsom "dokusåpe" om Orange County Chopper.. Det er gøy å se selv om chopper ikke har så mye med det jeg kaller motorsykkel :) Og så kan du laste ned Motorcycle Mania. Det er den første "dokumentaren" om Jesse James.. og har du sett Monster Garage vet du hvem Jesse James er :-) Men det er ikke lett å finne alle episodene :( American Chopper går jo kl.2300 på Fredager og i reprise på søndager (for de som har vært på byn) Kult program!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Likte ikke spillet... Var ikke noen måte å vite hva man trengte å bestille før man pluttselig fant ut hva man manglet.. Lissom litt, prøv å feil spill.. eller var det ganske kult.. å etter at jeg hadde feilet og prøvd et par ganger ble jeg smålei.. men, hadde hentet ned en episode da og den var konge :D Så kan hende jeg tester spillet igjenn etterpå.. :) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Shyggen Hvilke progs bruker du? Har nærmere 20 episoder og laster ned fra DC++ Jepp, Jesse James er konge :D Mye fete biler der! spessielt de custum bilene de viser fram iblandt. Bruker DC++. finner ikke noen andre program som duger.. det ligger lite av det ute på f.eks Kazaa.. 20 episoder? skal lure på om du har noen jeg ikke har.. jeg har 33. mangler de aller nyeste. monster garage på Discovery dått komm der er det også oversikt over alle episodene.. kjekt når man skal laste ned :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by MAGUN American Chopper går jo kl.2300 på Fredager og i reprise på søndager (for de som har vært på byn) Kult program!! Vet det.. men jeg har ikke Discovery :mad: men har masse andre skrotkanaler.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg