Brandtenborg Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Er det noen her som vet om det er lett å skru tilbake speedometeret i i en Golf 1? Kunne tenkt meg og nullet ut meteret mitt. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Jeg lurer på det samme til Golf 2. så vet dere det.;) Skal ikke lure noen altså,men har byttet instrumenter og de har gått 200k mens min bil har bare gått 95k.Send gjerne på pm hvis dere ikke vil at alle skal lære det...:) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Er vel bare og åpne opp speedo og skru på tannhjulene til du kommer til ønsket km stand... Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Fest drillen på speedometer vaieren og kjør den helt rundt til null. Eller prøv "Ferris Bueler's Day Off" metoden ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 åpne speedo og løsne på en metallsplint på baksiden der.. superenkelt så kan du vri tallene dit du vil ha dem og skyve inn metallpinnen/splinten på baksiden.. gjorde jeg ialelfall på min polo ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Takk skal du ha Pudding! Får et "test" instrument jeg kan øve meg på så da fikser jeg det nok! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Pudding åpne speedo og løsne på en metallsplint på baksiden der.. superenkelt så kan du vri tallene dit du vil ha dem og skyve inn metallpinnen/splinten på baksiden.. gjorde jeg ialelfall på min polo ;) Dette skal jeg prøve nå.Har et gammelt speedometer liggende her... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Brandtenborg Takk skal du ha Pudding! Får et "test" instrument jeg kan øve meg på så da fikser jeg det nok! ;) Kan hjelpe deg en dag hvis du vil.. Har ett ekstra speedo hjemme som jeg har "lekt" en del med så da lærte jeg ganske godt å skru det tilbake!!! :D Si ifra en dag du er i nærheten så kan jeg vise deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Mk2-16v Eller prøv "Ferris Bueler's Day Off" metoden ;) hehe :D ikke alle som har tilgang på et lokale i andre etasje med svært glasvindu og plass til bil vettu! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Mk2-16v Fest drillen på speedometer vaieren og kjør den helt rundt til null. Eller prøv "Ferris Bueler's Day Off" metoden ;) Hva er denne "Ferris Bueler's Day Off" metoden?? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Brandtenborg Hva er denne "Ferris Bueler's Day Off" metoden?? Tar jeg ikke helt feil er trikset og sette bilen i revers på en bukk og trø bånn pinne :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Nå skal det sis at det ikke funka på tv :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Brandtenborg Hva er denne "Ferris Bueler's Day Off" metoden?? Har du ikke sett "skulk med stil" ? En klassiker fra 80 tallet :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Har ikke sett den gitt.. Hehe! Er ikke helt oppdatert på den film-fronten gitt.. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Nå har jeg funnet ut hvordan jeg gjør det med tellerverket! Takk for alle svar! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg