bmW323turbo Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Vet noen hvor man kan få kjøpt king dragon luftfilter, eller noen andre typer "store" luftfilter?? Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 De selger king dragon filter på turbo service i porsgrunn Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Hva legger du i stooore luftfilter da? Jeg har 4-5typer til salgs. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 fortell.. trenger filter jeg.. Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 http://www.astperformance.com/universal/filters.php thumpsup Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Wicked Hva legger du i stooore luftfilter da? Jeg har 4-5typer til salgs. Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg