MortenK Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 ja, små rundkjøringer e bare noe drit.. vet om en som e ca 1-2 m i diameter, klarer så vidt å kjøre rundt hele uten å rygge! Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 De NAF- folka setter alt på (s)pissen. Minner litt om islamske fundamentalister sånn sett...menmen hva er problemet, blinklys bruker eg hvis det er mørkt, er det lyst holder det å se på fart og posisjonering på andre biler i rundkjøringa så ordner det seg. fatality er det jævlig med traffic så kan eg jo blinke en gang til nød. Det beste er lite biler for da gjelder det å bruke idealsporet gjennom rundkjøringa, for å få best fart ut på strekka og gjennom neste sjikane!!:cool: Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg