Gå til innhold

Er det blit mulig å få skilter på skyline R33 nå?

Ranger emnet

Frank S.

Anbefalte innlegg

Originally posted by S-2000

Men har det kommet et bastant svar på spørsmålet i noen av dem da?

Det er det godt mulig at det har. Men er så mange som ikke har peiling som absolutt skal kverulere på alt som roter det til så de som lurer blir forvirra.

Alt for mange som har hørt det og det av bestemora til onkelen til kompisen osv.

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da er det bare å krysse fingrene for at folk som bl.a. Asim, aWeX og de andre som har importert Skylines i det siste har kommet noe lengre i sin quest...

Forstår at spørsmålet omhandler R33 og ikke 32, men antar at hvis man regget den ene, vil den andre også være mulig...

Det finnes dessuten en stk. R33 på norske, hvite skilter... Den er som kjent registrert som "Motorhistorisk Kjøretøy"...

Men hadde så absolutt vært kjekt å fått bekreftet eller avkreftet dette om at folk har nå funnet det smutthullet som mange har lett etter i lang tid....

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RusH

så ikke gå inn på posten å svar da, hvis du er så lei av det, din tosk ....grrr

Det må da for faen gå ann å opplyse om at det har blitt diskutert opp og ned flere ganger så han kan søke og få de svara han ønsker, din tosk (som du så pent formulerte det)

Er vel heller posten din som er overflødig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er det ikke bare å ringe "Awex" i annonsen å spørre?? Eller sende han en PM?

TPR=Awex

Er også lei alle tidligere tråer, men bare pga. all synsinga, etc.

En annen ting er kanskje at TPR, Asim, etc har lyst til å holde alle hvordan, hvem og hvilke svar tett til brøstet. Hvis alle får vite hvordan de får bilene godkjent, så vil de mest sannsynlig få konkurranse på denne importen.

Og ikke ett vondt ord til TPR for å gjøre det. Dere har sikkert hatt noen timer for å få dette til. Da bør man ha noe igjen for det.

Skal du ha en Skyline med skilt, og TPR sier de kan levere, så kjøp en av dem davel.:rolleyes:

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... hva med flyttegods?

Om du har en skyline i england, og flytter til norge, så skal det vel ikke være noe prob å ha en grunn til å regge den?

er like lei av disse trådene om skyline får skilter eller ikke, men de blir da aldri besvart :rolleyes:

stiller med flere spm jeg :D

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selvfølgelig enig at hvis Awex og TPR har klart å oppnådd en mulighet for å skilte Skylines på nå, så trenger de ikke nødvendigvis forklare hvordan...

Det driter jeg i, men er mer interessert i å bare få svaret om det faktisk nå ER mulig (og da at noen kan garantere dette) at man får en Skyline på hvite, norske skilter...

Det er et enkelt ja eller nei spørsmål, og vil i såfall ikke bety at de for noe mer konkurranse ettersom de ikke trenger å gå i detalj..

Anyways, hvis det er virkelig sant så er det jo VELDIG BRA NYHETER!

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det er jeg som har lagt denne bilen ut til salg. Vi har jobbet en del for å få til dette, og jeg tør påstå at vi har kommet så langt at vi kan selge skyline med skilter. For ordens skyld må jeg nevne at ingen av bilene vi har importert fått skilter enda. Jeg er klar over at mange ikke kommer til å tro det er mulig å få skiltet en Skyline før de ser det selv, så de får bare vente til det skjer.

Jeg skulle gjerne skrevet mye mere om dette med skilter i annonsen, men AutoDB opererer med en maksimumsgrense på 200 bokstaver, så jeg fikk ikke plass til stort mere. Vi vil såklart gjøre en eventuell kunde klar over at dette er den første bilen vi skal godkjenne. Om han ikke tror vi greier det, så får han bare la være å kjøpe bilen. Jeg ser ikke på dette som noe sjansespill eller høytsvevende gambling, men jeg er klar over at andre kommer til å gjøre det. Folk er forskjellige, slik vil det alltid være.

Om noen er uenige i formuleringen min i annonsen må jeg bare beklage dette, men det er bedre at jeg skriver en litt for "positiv" annonse som i aller verste fall trekker oppmerksomhet på litt feil grunnlag, enn en "negativ" annonse som skremmer vekk en potensiell kunde. Det er uansett ikke min intensjon å lure noen, jeg er hellig overbevist om at det er mulig å få skilter på Skyline.

Enkelte vil kanskje kalle oss egoister når vi ikke velger å fortelle alle og enhver hvordan de kan få skilter på Skyline. Planen vår er å kunne selge høyre og venstrestyrte Skyline med skilter, men hvis hvem som helst kan gjøre dette selv vil det ikke være noe poeng i å kjøpe bil fra oss. Hvor hadde Coca Cola vært om de hadde delt ut oppskriften sin til alle og enhver?

Hvis noen vil prate med meg angående dette er det bare å ringe meg på 91 70 11 79. Jeg la uheldigvis igjen laderen til mobilen når jeg var i Oslo i forrige uke, men den er i postvesenets hender as we speak, så jeg håper på å få fyrt den opp igjen i løpet av et par dager. (Det er vel straffen for ikke å kjøpe Nokia/Sony-Ericsson, man kan liksom ikke låne lader av en kompis lengre :rolleyes: )

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg hører disse ordene fra deg aWeX, så føler jeg meg iallefall klokere, og skal innrømme at jeg krysser fingrene for at dere for til dette!

For vel bare ønske dere lykke til, og dere hører nok fra meg i løpet av et par år når jeg er ferdig med Del Sol kapitlet og er klar for noe annet...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider