Gå til innhold

Er det blit mulig å få skilter på skyline R33 nå?

Ranger emnet

Frank S.

Anbefalte innlegg

Originally posted by aWeX

Hei

Hvor hadde Coca Cola vært om de hadde delt ut oppskriften sin til alle og enhver?

Coca Cola-oppskriften er såvidt jeg vet, patentert, så hvem som helst kan lage coca cola med de rette ingrediensene. Stikkordet, derimot er merkevare.;)

mvh odd espen "off topic" christoffersen

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen vår er å kunne selge høyre og venstrestyrte Skyline med skilter, men hvis hvem som helst kan gjøre dette selv vil det ikke være noe poeng i å kjøpe bil fra oss.

Skjønner dere veldig godt. Hvorfor jobbe og slite med dette for så å gi det bort gratis til alle andre. Stå på og fyll opp med biler med og uten skilter :D

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det er jeg som har lagt denne bilen ut til salg. Vi har jobbet en del for å få til dette, og jeg tør påstå at vi har kommet så langt at vi kan selge skyline med skilter. For ordens skyld må jeg nevne at ingen av bilene vi har importert fått skilter enda. Jeg er klar over at mange ikke kommer til å tro det er mulig å få skiltet en Skyline før de ser det selv, så de får bare vente til det skjer.

Jeg skulle gjerne skrevet mye mere om dette med skilter i annonsen, men AutoDB opererer med en maksimumsgrense på 200 bokstaver, så jeg fikk ikke plass til stort mere. Vi vil såklart gjøre en eventuell kunde klar over at dette er den første bilen vi skal godkjenne. Om han ikke tror vi greier det, så får han bare la være å kjøpe bilen. Jeg ser ikke på dette som noe sjansespill eller høytsvevende gambling, men jeg er klar over at andre kommer til å gjøre det. Folk er forskjellige, slik vil det alltid være.

Om noen er uenige i formuleringen min i annonsen må jeg bare beklage dette, men det er bedre at jeg skriver en litt for "positiv" annonse som i aller verste fall trekker oppmerksomhet på litt feil grunnlag, enn en "negativ" annonse som skremmer vekk en potensiell kunde. Det er uansett ikke min intensjon å lure noen, jeg er hellig overbevist om at det er mulig å få skilter på Skyline.

Enkelte vil kanskje kalle oss egoister når vi ikke velger å fortelle alle og enhver hvordan de kan få skilter på Skyline. Planen vår er å kunne selge høyre og venstrestyrte Skyline med skilter, men hvis hvem som helst kan gjøre dette selv vil det ikke være noe poeng i å kjøpe bil fra oss. Hvor hadde Coca Cola vært om de hadde delt ut oppskriften sin til alle og enhver?

Hvis noen vil prate med meg angående dette er det bare å ringe meg på 91 70 11 79. Jeg la uheldigvis igjen laderen til mobilen når jeg var i Oslo i forrige uke, men den er i postvesenets hender as we speak, så jeg håper på å få fyrt den opp igjen i løpet av et par dager. (Det er vel straffen for ikke å kjøpe Nokia/Sony-Ericsson, man kan liksom ikke låne lader av en kompis lengre :rolleyes: )

Det er flott at du har kommet så langt med dette med skilter på Skyline! :)

Men, jeg lurer på hvorfor du ikke har fått skilter på broren din's R33 eller Asim's R32. De er jo allerde i Norge. Og du slipper å evt gå på en bommert om noen kjøper den Gullfarga fra Dubai, og du ikke får den registrert allikavell?

Og jeg forstår godt at du ikke vil dele "oppskriften", med andre. Det ville ikke jeg heller gjort. Antar du har jobbet litt med det! :)

Og om du har sjekket opp diverse. Så kanskje jeg kjøper bil av deg, Skyline blir det nok dessverre ikke.. Har ikke så mye penger! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboKnut

Skjønner dere veldig godt. Hvorfor jobbe og slite med dette for så å gi det bort gratis til alle andre. Stå på og fyll opp med biler med og uten skilter :D

Dessuten, vil man importere skyline med skilter selv, er det sikkert ikke vanskelig å spørre de rette folka på biltilsynet. i prinsippet skal det jo ikke være "hemmelig", men skjønner folka her at de ikke er spes. ivrige på å spre informasjonen FOR lett heller

mvh oddi:cool: :op

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Det er flott at du har kommet så langt med dette med skilter på Skyline! :)

Men, jeg lurer på hvorfor du ikke har fått skilter på broren din's R33 eller Asim's R32. De er jo allerde i Norge. Og du slipper å evt gå på en bommert om noen kjøper den Gullfarga fra Dubai, og du ikke får den registrert allikavell?

Og jeg forstår godt at du ikke vil dele "oppskriften", med andre. Det ville ikke jeg heller gjort. Antar du har jobbet litt med det! :)

Og om du har sjekket opp diverse. Så kanskje jeg kjøper bil av deg, Skyline blir det nok dessverre ikke.. Har ikke så mye penger! :)

Hvordan/hvorfor sette skilter på biler som er under oppbygging?

PS. Det er R32 begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Hvordan/hvorfor sette skilter på biler som er under oppbygging?

PS. Det er R32 begge to.

Okei. Jeg blander disse R'ene stadig vekk.. Men, jeg var bra sikker på at broren til awex'es var R33, men men.

Hvorfor ikke? Må jo ha skilt på dem uansett. Så slipper han å sjangse med en bil som må til landet først, også får han kanskje ikke skilter, så sitter han med en Skyline som kjøperen ikke vil ha. Og taper masse penger!

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Okei. Jeg blander disse R'ene stadig vekk.. Men, jeg var bra sikker på at broren til awex'es var R33, men men.

Hvorfor ikke? Må jo ha skilt på dem uansett. Så slipper han å sjangse med en bil som må til landet først, også får han kanskje ikke skilter, så sitter han med en Skyline som kjøperen ikke vil ha. Og taper masse penger!

Hvorfor "må vi ha skilter på de uansett" ? Jeg synes dette var et litt rart utsagn, så du kan gjerne utdype dette litt :)

Om noen ringer på skylinen så kommer jeg til å forklare de nøyaktig hvor "landet ligger" i forhold til det å få skilter. Og hva vet du? Kanskje er vi 100% sikker på at vi får skilter? Som jeg skrev tidligere i tråden, hvis noen ser på det å kjøpe den annonserte R33`en som en stor risiko, så vil de nok heller ikke gjøre det. Så jeg ser ikke helt hvor problemer ligger.

Bilen til Asim står uten motor. Som du kanskje har fått med deg, så skal den bli demobilen til CT. Det koster mye penger å lage en grom demobil. CT/Asim har forståelig nok valgt å prioritere oppbyggingen av bilen fremfor å ordne skilter på den. Asim skal ha skilter på bilen sin, men det kommer ikke til å skje så fort som du tydeligvis mener det skal skje.

Bilen til bruttern skal ikke ha skilter i første omgang. Bruttern jobber på nordsjøen, så han er ikke så mye hjemme. Han har dessuten en annen bil som han bruker til "vanlig kjøring". Dermed kommer ikke bilen til å bli så mye brukt, og da er det heller ikke så mye vits i å ha skilter på den. Dette koster tross alt noen kroner, og før man skal ut med så mye cash må man vurdere om det faktisk er verdt kostnaden.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor "må vi ha skilter på de uansett" ? Jeg synes dette var et litt rart utsagn, så du kan gjerne utdype dette litt :)

Om noen ringer på skylinen så kommer jeg til å forklare de nøyaktig hvor "landet ligger" i forhold til det å få skilter. Og hva vet du? Kanskje er vi 100% sikker på at vi får skilter? Som jeg skrev tidligere i tråden, hvis noen ser på det å kjøpe den annonserte R33`en som en stor risiko, så vil de nok heller ikke gjøre det. Så jeg ser ikke helt hvor problemer ligger.

Bilen til Asim står uten motor. Som du kanskje har fått med deg, så skal den bli demobilen til CT. Det koster mye penger å lage en grom demobil. CT/Asim har forståelig nok valgt å prioritere oppbyggingen av bilen fremfor å ordne skilter på den. Asim skal ha skilter på bilen sin, men det kommer ikke til å skje så fort som du tydeligvis mener det skal skje.

Bilen til bruttern skal ikke ha skilter i første omgang. Bruttern jobber på nordsjøen, så han er ikke så mye hjemme. Han har dessuten en annen bil som han bruker til "vanlig kjøring". Dermed kommer ikke bilen til å bli så mye brukt, og da er det heller ikke så mye vits i å ha skilter på den. Dette koster tross alt noen kroner, og før man skal ut med så mye cash må man vurdere om det faktisk er verdt kostnaden.

Okei! Greit. Jeg mener ikke å "disse" deg på noe vis. Jeg bare tenkte det ville være lettere å få skilter på en bil som var i landet som den første Skyline med skilter på liksom. Men, om du er BOMBE sikker på at du får skilter på denne gullfarga, så er det jo greit. Det er jo det selv det går utover om det ikke går som du vil liksom.

Og jeg antok liksom at Asim's Skyline var den Skylinen dere skulle få skilt på først av alle. Men, jeg forstår godt at han ikke setter på noen skilter eller noe før bilen er helt ferdig.. Og han kan ha gjort alle modifikasjonene som skal til for å få den godkjent, om der er noen da.. Og slikt. Jeg var heller ikke klar over at den sto uten motor, men det høres spennende ut. Antar denne blir jævla grom! Misunner Asim den bilen :)

Og jeg visste heller ikke om broren din sin bil, men forstår nå at den kanskje er en mere kosebil han tar ut av og til å kjører på røde skilter liksom.. :)

Og angående utsagnet mitt om at de må ha skilter uansett, så trudde jeg at begge disse Skylinene skulle ha skilter.. Men, jeg tok feil..

Håper dette går i orden ta awex, slik at du får satt fart på dette Skyline greiene. Har en følelse av at du har jobbet litt for å få dette i orden! :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider