bjaa Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Hallo Er ute etter noen bilder av Audi A4 Avant. Noen som vet om noen fine? Helst 2001 model eller nyere da :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Det var ikke tilfeldig hvis deg som var på Streetshowet i Skien ifjord? Drit fet bil :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 gammle bilen til en kammerat.det var han som var der ja;) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Er det dette karosseriet (som bildene over) du tenker på eller det aller nyeste av A4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by NoLimit Er det dette karosseriet (som bildene over) du tenker på eller det aller nyeste av A4? Helst den aller nyeste A4'n, er det ikke B5 det heter? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 sjekk TS-racing sin da hjemmesida hans ekke så mye bilder der men hvis du søker litt etter R4R så finner du nok noe :D Den er iallefall fiiiiiiiiiiiiiiin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Småfin? ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Jeg tenkte passat jeg i første øyeblikk.. Tror det må være fargen eller noe! Men den var fin ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Originally posted by NoLimit http://home.no.net/vagteam1/audiavant.jpg Småfin? ;) :D Fin den ja. Litt vell mye stylet syns jeg da, men det er min smak ... Så en fin A4 (B5) Avant i Skien her om dagen, sølvgrå, Sline med 19 tommere og senking. Skikklig fin. Ikke for stylet, ikke noe annet enn orginale Sport front og bakfanger. Syns den var ganske stilig jeg hvertfall :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 tja.. lakket ned, byttet front.. og satt på felger? Passe stylet det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by bjaa Fin den ja. Litt vell mye stylet syns jeg da, men det er min smak ... Så en fin A4 (B5) Avant i Skien her om dagen, sølvgrå, Sline med 19 tommere og senking. Skikklig fin. Ikke for stylet, ikke noe annet enn orginale Sport front og bakfanger. Syns den var ganske stilig jeg hvertfall :) Dette er Tarjei sin, (han med BMW M356`en som driver sykkelsalongen i Porsgrunn). Bilen er meget pen, men den har Caractere front og ikke original "Sport" front......;) audi-maniac: gamle bilen til Magne!? meget pen den altså! Skal du til Arendal til tirsdag eller forresten?? Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by PoloBoy Dette er Tarjei sin, (han med BMW M356`en som driver sykkelsalongen i Porsgrunn). Bilen er meget pen, men den har Caractere front og ikke original "Sport" front......;) audi-maniac: gamle bilen til Magne!? meget pen den altså! Skal du til Arendal til tirsdag eller forresten?? Sorry at jeg (vi :P ) går off topic nå .. hehe Har han M356'n enda også? A4'n er hvertfall sykt smooth :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by bjaa Sorry at jeg (vi :P ) går off topic nå .. hehe Har han M356'n enda også? A4'n er hvertfall sykt smooth :) http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=378485 A4`en er iallefall meget pen! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg