boof Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Hva er det helt konkret jeg trenger å gjøre for å kunne montere en b21E(mek. inspr.) i en volvo med b21A? På forhånd, takk for alle svar!! Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 har gjort det selv.. trenger bare bore opp hull til innsprutdysene i toppen og gjenge opp hull ved siden av de igjen for å feste dysene i.. det er alt! Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 jeg tenkte mest på å bytte motor, for jeg har en A, men vil ha en e(T), men jeg har forhørt meg med en nabo av meg, å han mente det bare vår å skifte tank, å trekke opp et returrør til tanken igjen? jeg vet ikke jeg, jeg har ikke peil Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Og selvsagt ny tankarmatur, eller helst ny tank, bensinpumpe og returrør. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by boof jeg tenkte mest på å bytte motor, for jeg har en A, men vil ha en e(T), men jeg har forhørt meg med en nabo av meg, å han mente det bare vår å skifte tank, å trekke opp et returrør til tanken igjen? jeg vet ikke jeg, jeg har ikke peil jeg vet ikke om du må mekke noe ledningsnett eller om det passer i edn pluggen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 du må hvertfall skifte bensin tank =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Heggis du må hvertfall skifte bensin tank =) nåja,kommer helt an på hvor gammel 240n er..Mange har den såkaldte "koppen" i tanken ifra før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by maxis nåja,kommer helt an på hvor gammel 240n er..Mange har den såkaldte "koppen" i tanken ifra før.. litt offtopic: gir du meg bunnpannen for 1500kr inkl frakt? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg