solid Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 jeg skal leie prøveskilter på manta`n til helga, det jeg lurer på er om jeg har lov til å øvelseskjøre med prøveskilter? Og jeg har bare tenkt til å teste bilen, jeg har ikke tenkt til å frakte den noe sted. Hva sier politiet til dette om jeg blir stoppa, eller lettere sagt, hva skal jeg si til politiet om jeg blir stoppa? Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Og en ting til, Hva må jeg gjøre for å leie prøveskilter? :P Hakke gjort det før sjøh.. hva må jeg ha med meg osv. Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Jeg mener du kan øvelseskjøre med prøveskilter, men hør med politi først. For å få utstedt prøveskilter trenger du vognkort og legitimasjon. ;) (og penger :P ) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Og om jeg ikke har vognkort? :P Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 rammenummer mener eg å hugse da eg spurde :) Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 øvelseskjøring går vel ikke under de grunnene man kan få prøveskilt på? Det er vel for testing av bilen, samt transport av bilen fra A til B Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg