wicky124 Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 er det bare jeg som er en smule forvirret med det nye forumet vårt?ser fett ut..men brukervennligheten er tapt..iallefall noe av det..hvor er knappen til nye tråder som var oppe til høyre før? fant det..var bare å trykke på flere knapper og leite litt.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Må si meg litt enig.... Men det er vel bare en tilvennings sak kanskje... Liker ikke at det åpner seg i flere forskjellige vinduer,men det er kanskje noe som går seg til Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Hæ? forumet er jo klin likt, bare litt mer klikking før man kommer inn på det. Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 syntes det var helt supert jegthumpsup Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 skjønte ikke så mye når jeg gikk inn, trudde jeg hadde kommet på feil side, men det var riktig. Men dette ser bra ut dette, litt uvant men det er noe man vender seg til Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Ser konge ut detta da :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by wicky124 er det bare jeg som er en smule forvirret med det nye forumet vårt?ser fett ut..men brukervennligheten er tapt..iallefall noe av det..hvor er knappen til nye tråder som var oppe til høyre før? fant det..var bare å trykke på flere knapper og leite litt.. Nå kan du trykke på det ikonet lengst til høyre i logoen for nye tråder, nyheten er at nå kan du gjøre det fra hvorsomhelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Jeg syns dette er HELT topp jeg.. :) Håkon & Marius (og fcuk også da:D).. Må igjen si at dere gjør en helt SUPER jobb.. dere skal ha en STOR del av æren (om ikke all) for at mer og mer av bilnorge blir samlet.. Om den nye siden må jeg si at designet var enkelt, funksjonelt & lekkert:) Og det at dette har blitt mer enn et forum er også bra:) Faktisk ingenting negativt å si enda.. :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Helt topp slik det er nå.. :D Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Det har endra seg til det positive! Veldig bra :) Garasjen er det vel en del som har savna, så den blir vel flittig brukt vil jeg tro. Også slepper vi så mange "åssen bil har du" tråder osv. Keep up the good work. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 snakker om?? får fortsatt opp det gamle jeg... :rolleyes: noe jeg ikke har fått med meg.. visste ikke at det skulle bli nye sider engang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Greit så det når jeg gikk på Hovedsiden Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 http://www.bilforumet.net/index.php?s= For de som foretrekker "gamlestilen" :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Potatis http://www.bilforumet.net/index.php?s= For de som foretrekker "gamlestilen" :) er vel bare å trykke på bilforumet "bannern" på den nye siden og så kommer man inn på den gamle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Potatis http://www.bilforumet.net/index.php?s= For de som foretrekker "gamlestilen" :) Denne er også litt snoop: http://www.bilforumet.net/portal.php?disp=FL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg