Gå til innhold

nytt forum..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

er det bare jeg som er en smule forvirret med det nye forumet vårt?ser fett ut..men brukervennligheten er tapt..iallefall noe av det..hvor er knappen til nye tråder som var oppe til høyre før?

fant det..var bare å trykke på flere knapper og leite litt..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by wicky124

er det bare jeg som er en smule forvirret med det nye forumet vårt?ser fett ut..men brukervennligheten er tapt..iallefall noe av det..hvor er knappen til nye tråder som var oppe til høyre før?

fant det..var bare å trykke på flere knapper og leite litt..

Nå kan du trykke på det ikonet lengst til høyre i logoen for nye tråder, nyheten er at nå kan du gjøre det fra hvorsomhelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette er HELT topp jeg.. :)

Håkon & Marius (og fcuk også da:D).. Må igjen si at dere gjør en helt SUPER jobb.. dere skal ha en STOR del av æren (om ikke all) for at mer og mer av bilnorge blir samlet..

Om den nye siden må jeg si at designet var enkelt, funksjonelt & lekkert:) Og det at dette har blitt mer enn et forum er også bra:)

Faktisk ingenting negativt å si enda.. :P

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har endra seg til det positive! Veldig bra :)

Garasjen er det vel en del som har savna, så den blir vel flittig brukt vil jeg tro. Også slepper vi så mange "åssen bil har du" tråder osv.

Keep up the good work.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider