Stephan Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Er nok en tillvennings sak det nye :) Synes det er greit jeg:) Gleder meg til de får opp litt saker på shopenbirthday Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Syns det er helt genialt, mer oversiktlig og fin layout! Veldig veldig bra! Siter - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 intet negativt registrert.. Synes det blei knallbra.. Stå på! Bare dere ikke bytter URL, så er jeg storfornøyd.. Takk for en ryddig og brukervennlig bilportal ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Blir forumet værende slik det har vært i tillegg, slik at man slipper å gå inn på det nye og linke seg videre til det man vil? Syns den nye looken var veldig bra, spesielt depotet. Blir ny side på favoritter dette her.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Liker den nye looken, og for meg virket forumet aldri så lite raskere... Muligens at dere har "rensket" litt og at ting går litt kjappere... Anyways, to tommeler opp for det nye, og la oss håpe man fortsetter å forbedre på forumet utover! Og sjansen til å legge ut om prosjektene sine osv. er også en meget god ide! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Meget bra og lage en portal ut av det. Min nye startsidet :D Ellers syns jeg prosjekter og garasjen blir veldig bra. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Bilforumet.net har vært min startside LENGE.. alltid det første jeg sjekker.. uansett.. Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Virker genialt dette med depoet, da slipper vi alle nye som kommer inn og spør "post bilder av volvo 240en deres" de kan jo bare søke da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Jeg skulle gjerne også ha parkert motorsykkelen min i depoet :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Qee Virker genialt dette med depoet, da slipper vi alle nye som kommer inn og spør "post bilder av volvo 240en deres" de kan jo bare søke da :D Eks: http://www.bilforumet.no/topic/26066-cardomain/?do=findComment&comment=284791 Ikke det at det gjør noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by fcuk Eks: http://www.bilforumet.no/topic/26066-cardomain/?do=findComment&comment=284791 Ikke det at det gjør noe. Hehe nei sant det :D Du som har designet det? "©2004 fcuk", har dere skriptet "depoet" selv eller fantes det fra før av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Qee Hehe nei sant det :D Du som har designet det? "©2004 fcuk", har dere skriptet "depoet" selv eller fantes det fra før av! Alt er programmert av undertegnede, med unntak av Online Chat komponenten og den funksjonaliteten som vBulletin stiller til rådighet (brukerdata). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by fcuk Alt er programmert av undertegnede, med unntak av Online Chat komponenten og den funksjonaliteten som vBulletin stiller til rådighet (brukerdata). leste nettopp her at du hadde gjort det ... Kjenner selv til vbulletin og portalsystemer selv, ser det ikke krever "så mye scripting" (som enkelte andre opplegg da) ganske enkelt laget men fungere akkurat som det bør, bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Syns det nye forumet var fint.. Men er det bare meg som har litt små feil innimellom?? For.eks at nye beskjeder på innboksen ikke kommer frem osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Det mangler en Log Inn-knapp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg