AXi0N Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Legger ut ett par bilder jeg lekte meg med i kveld :D den siste kunne jeg gjort bedre:) (klipping, passform osv.) men orket ikke mer.. hehe.. :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Personlig syns jeg det er en type bil man ikke "kødder med". De er perfekte originalt. Samme med feks. Ferrari. Men bra photoshop arbeid uansett ;) Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Den siste gule var helt syk, men må si meg enig at man helst ikke "kødder" med denne bilen fred ut Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Desperado Den siste gule var helt syk, men må si meg enig at man helst ikke "kødder" med denne bilen fred ut Joa.. sant man ikke "kødder" med en sånn bil, men er ikke mye gjort annet enn senking av bil og skjørter og større felger:).. resten er lakk jobb:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 synes de ble cleane og fine alle sammen jeg :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 PENT likte den røde hvite best;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 legger du ut orginalbildet så vi andre kuee ha prøvd oss og eller? jævli bra laga til på den gule. stå på. rått Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg