Gå til innhold

Bilen er syk

Fox

Anbefalte innlegg

I dag skjedde det noe merkelig. Temp måleren i bilen går fort opp til arbeidstemp så går den fort opp til maks på rød. Bilen koker ikke etter det vi kan høre... Har ikke tatt av lokket da. Det kommer noen bobler inn i den "reservetanken" til radiatoren. Men det er vel ufarlig? Tenkte kanskje den kan være luft. Men tilbake til det som er rart igjen. Når den er på maks så setter jeg på vifta og den synker samtidig som det blåser kaldere og kaldere. Etter 5 mil blåser det like kaldt. Hvis vi kjører sakte så stiger den igjen... Hva kan være gæli? Den skal til doktoren i morgen, men hva har jeg i vente?

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrimeraSRI

I dag skjedde det noe merkelig. Temp måleren i bilen går fort opp til arbeidstemp så går den fort opp til maks på rød. Bilen koker ikke etter det vi kan høre... Har ikke tatt av lokket da. Det kommer noen bobler inn i den "reservetanken" til radiatoren. Men det er vel ufarlig? Tenkte kanskje den kan være luft. Men tilbake til det som er rart igjen. Når den er på maks så setter jeg på vifta og den synker samtidig som det blåser kaldere og kaldere. Etter 5 mil blåser det like kaldt. Hvis vi kjører sakte så stiger den igjen... Hva kan være gæli? Den skal til doktoren i morgen, men hva har jeg i vente?

[useriøst]

Doktoren gir nok en pensilinkur :D

[/useriøst]

Ålgård Gatebilklubb

1970 VW Boble 1302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville prøvd med termostaten først, den kan jo ikkje kosta so mykje?? Vannpumpa kan det vel og vera, men det e jo litt verre igjen.. Mi rauk for halvannet år siden.. Et helvette å komma til nedi der:mad:

(x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05

måtte de brenne

Opel Rekord 1900 77mod

(x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils!

(x)94 Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett bilde her: http://home.no.net/bygd/biler/kicker.JPG

og ett her: http://home.no.net/bygd/biler/kicker1.JPG

De er gamle da. Har ikke endret så mye, men noe. Litt mørke er de også. Så har jeg Primera logo i lokket og neon lys som skal lyse på logoen som ikke er montert enda. Logoen er i strekkmetall.

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken til feilen var lite vann på radiatoren og årsaken til det igjen var def. vannpumpe.

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. Blir digg å få igjen bilen snart. Har stått på verkstedet i nesten en uke

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider