Logico Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Har tenkt og sveise inn en plate der skiltet står i bakluka på golf`n, for å få Golf4-look. Noen som har no forslag til hvor jeg skal gjøre av skiltet?:) Har mest lyst til å felle det inn i fangeren, men er det noen som har no å komme med.... så kom! Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Jeg sveiste igjen hullet på golfen til en venn. Vi sveiste på to flatjern og hengte det omtrent der tilhengerkroken ville vært. Så må du mekke to skiltlys. Feste dem under på fangern eller skru fast i jernene. Han jeg hjalp kjøpte noe neonlys-ledning til å "ramme inn" skiltet. Så aldri det prosjektet ferdig ;-) På luka fjerna vi låsen. han ville ikke ha noen fjernåpner. Ble iaff ikke laget noe :-D Så lagde vi en pappmal, skar ut plate, punktet fast, prøvde å få den til å flukte med luka *flink*. Og så sparkle igjen. Ble ikke aller verst, hvis bileiern hadde latt meg/oss gjøre litt finish ;-) jajamen... Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Okay, noe av det samme jeg hadde tenkt, gidder liksom ikke kjøpe ny bakfanger med ferdig plass til skiltet. Men uansett, noen bilder hadde vært knall!:) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Dra på skroten og se etter bakfanger som har passende innfelling og plastsveis inn. 309 skal vistnok passe bra i Golf II Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Polo Classic Dra på skroten og se etter bakfanger som har passende innfelling og plastsveis inn. 309 skal vistnok passe bra i Golf II Absolutt ikke dumt! Men hadde fortsatt blitt evig takknemlig hvis noen hadde lagt ut bilder, enten det er av ferdige bakfangere eller prosjekt!:) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Polo Classic Dra på skroten og se etter bakfanger som har passende innfelling og plastsveis inn. 309 skal vistnok passe bra i Golf II Ja stemmer det du Polomannen. Jeg har hatt 205GTi, og det er samme innfelling der og. Faktisk HAR jeg en bakfanger fra 205GTi, men den er nok ikke til salgs. Den ligger på kjekt-å-ha hylla og venter på et passende prosjekt =D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Skody Ja stemmer det du Polomannen. Jeg har hatt 205GTi, og det er samme innfelling der og. Faktisk HAR jeg en bakfanger fra 205GTi, men den er nok ikke til salgs. Den ligger på kjekt-å-ha hylla og venter på et passende prosjekt =D 205 & 309, okay må vel besøke hoggern nå da! Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg