Gå til innhold

hvorfor får ikke postene mine stå?

Ranger emnet

Hondafan

Anbefalte innlegg

det siste døgnet har 2 av mine poster forsvunnet.. hvorfor i all verden driver dere å sletter de..

greit de ahr ikke noe med bil å gjøre men de kan da for svarte få lov til å stå her alikevel.. å spørre om noen vet om en jobb er da ikke ulovlig? og heller sjenerer det ingen? og om jeg vil bli kvitt en splintvest jeg har raska med meg fra militæret er vel dette et sted å begynne..

det er da 5000 medlemer her.. kanskje noen vet om noe eller har lyst på noe som ikke ALLTID har med bil å gjøre.

LETT FORBANNA :mad: :( :eek: :rolleyes: :mad: :confused: :nono:

Vil ha S14a

X `93 Honda del sol

X `86 Passat Combi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... og akkurat fordi det er over 5000 medlemmer her inne kan vi ikke la alle ødelegge forumet med pjatt som ikke har noe med bil å gjøre.

Dette forumet er et Bilforum og vi har ikke tenkt til å spandere båndbredde, servere, fritid og arbeidstid på alle som vil selge splintvester eller den gamle konfirmasjonsdressen sin.

Her inne holder vi oss mest mulig til bilrelaterte emner - det er defro folk kommer hit. Alt annet finnes det dertil egnede steder for.

EOD.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår