Gå til innhold

Hva er din mening om neonlys under bilen ?

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

hei !

Lenge har jeg nå hørt mange forskjellige meninger og synspunkter ang. neonlys under bilen.

Så hva er din mening ? for eller mot ? begrunn gjerne svaret ditt.

Min mening :

Jeg synes neon under bilen passer kun til biler med styling til det ugjennkjennelige. For meg så er det på en måte prikken over i`en etter du har fått på det meste av styling du kan få til bilen.

mvh stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

egentlig ganske enig med deg der...

Jeg synes det blir for dumt når biler uten styling setter på noenlys under!!

Man skal ikke se noe av lys røret, men bare at de lyser opp under bilen... (min mening da) :rolleyes:

Frontfanger + bakfanger + sideskjørt + fete felger = neonlys under bilen... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Noen ganger synes jeg det er kult. Når det er skikkelig gjort, når faregen på lyst passer bilens farge, når det er skikkelig gjennomført showbil.

Men generelt er ikke show min stil så det interesserer meg lite og kommer neppe til å havne under noen av mine biler.

Er så helt utrolig enig :)

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var kult når det først kom, men etter at 'alle' skulle ha det, så er det ikke så fint lenger... ihvertfall ikke når du har grønne rør du ser både foran og bak.

men, det kan bli bra om det passer til bilen. Da liker jeg rød neon på rød bil, hvit på hvit bil osv... om det ikke er en todelt farge på bilen da; f.eks neon lyset matcher bifargen.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange andre her har sagt, det er fett når man har en skikkelig gjennomført styla bil... ORDENTLIG gjort med andre ord. Men når folk setter det på en rusten gammal 240 så er det til å bli kvalm av...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider