CoaSlip Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Vil nødig mobbe men.. Er man 30 år å legger ut skrytefilm der man kjører i 110 på en 2 felts motorvei med en "ekstremstylet" volvo 460 (=øyelokk og en modifisert frontfanger) å kaller seg selv profesjonell sjåfør... da er lysene på men ingen hjemme... http://www.hjemme.no/volvo460/helt%20ny%20svcd.mpg'>http://www.hjemme.no/volvo460/helt%20ny%20svcd.mpg http://www.hjemme.no/volvo460 Sikkert endel gode filmer på bilsidene hans, derimot. Jaja , han er sikkert en kjempetrivelig kar. Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 han skal ha for ok musikk..men filmen..tror kjøringen min ut av garasjen er mer spennende.. den filmen er ypperlig for Den Norske Stat å vise til 16åringer som skal lære seg å råne med sikkerhet... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Håper på en måte at det er ironi....Men han skal få cred for å være flink til å holde grei avstand til bilene foran. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 hmmm... imorgen skal jeg lage film hvor jeg vise det jeg kan . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . I køen på vei til jobb :D Tror nok ironifaktoren er høy i denne filmen ja.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Asim Tror nok ironifaktoren er høy i denne filmen ja.... ;) Det tror jeg og. Se bare hva han skriver: Team 460 "Thunder" I'm sorry but a can't reveal what kind of styling I've used or where I've bought it. I've spent a lot of time the get my car in this kind of shape so I don't want a lot of copies of my car. Linken til siden hans: "Tommys extreme tuned Volvo 460" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by CoaSlip Vil nødig mobbe men.. Er man 30 år å legger ut skrytefilm der man kjører i 110 på en 2 felts motorvei med en "ekstremstylet" volvo 460 (=øyelokk og en modifisert frontfanger) å kaller seg selv profesjonell sjåfør... da er lysene på men ingen hjemme... http://www.hjemme.no/volvo460/helt%20ny%20svcd.mpg'>http://www.hjemme.no/volvo460/helt%20ny%20svcd.mpg http://www.hjemme.no/volvo460 Sikkert endel gode filmer på bilsidene hans, derimot. Jaja , han er sikkert en kjempetrivelig kar. Ironi er ut! doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Han kjørte ikke akkurat maniac nei...men det var vel heller ikke planen ser det ut til. På slutten kommer det: "Vi trenger ikke bevise noe som helst, vi vet hva vi driver med ikke sant?" :D Akkurat det gjorde videoen ganske kul likevel! Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Ehh helt sikker på at dette er ironisk? (fra tommys side) Finnes mange mennesker der ute med litt rart syn på verden... Se på de fleste som melder seg på idol og tror de kan vinne?!?!! :D Edit: Etter å ha sett den videoen er jeg ikke sikker på hva jeg mener lenger... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Man kan faktisk laste ned gis3 på siden han også.... Smarting. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 var jaggu fart på han der ja... gikk jo så 'fort' at han tydeligvis måtte klippe litt før han nådde igjen bilene i den tunellen :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Dette var bilkjøring på sitt verste gitt. Videoen hadde forresten et sykt format i tillegg. Jeg har jo til og med kjørt mer ekstremt med scooteren min (sett i forhold til fartsgrenser). Håper derfor dette ikke er alvorlig ment. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Veit noen hva sangen i videoen heter og hvem som utfører den? Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 I stedet for å slenge så mye dritt til han så kan dere vel sende han en pm selv, kaller seg thunder. Og bilen hans er en del påkostet. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Hehe... Jævli bra å henge ut en som henger på forumet, skulle kanskje sjekket dette først. Men; bilen er faktisk påkostet og det er ikke lett å finne styling til en 460 så alt er tilpasset denne bilen spesielt. Det står litt R.E.S.P.E.K.T av dette iom. at en orginal 460 fremstår med 0 potensiale men bilen er jo ødelagt nå..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crustynutz Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 utrolig hvor mye skade en mini kan lage... hehe, meg og suveren kjørte forbi dere når de holdt på å skrive skademelding... Siter - Toyota Camry 2.0l XLi 1988 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg