acoupe Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 hei ! Kan noen gi meg adresser på styling butikker som befinner seg i oslo ? Helst så sentralt som mulig. all hjelp mottas med takk ! mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Hvis det er noen tror jeg dem har profilert seg dårlig. Tror det er nærmeste man kommer er Torshov Bilrekvisita og Biltema :) Har vel også Sofienberg Bilsenter som nok iallefall kan være behjelpelig hvis du er ute etter å style en BMW med mye plastikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 okey, har du noen adresser? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Du får nok bruke gulesider e.l. Da kan du i tillegg også få skrevet ut kart så det blir lettere å finne frem. Uansett var mine eksempler ment som en spøk. Finner nok ikke mye spennende der hvis du ikke er ute f.eks billig neon e.l. Sofienberg Bilsenter kjenner jeg ikke til. Har bare sett de blodstyla bmw'ene deres på Gatebil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSiRacing Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Be-4-you.com, Strømsveien 185. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Hva er du ute etter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg