autowern Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Hvem her har lagt ut bilen sin på Cardomain?. Nysgjerrige på hvordan bilene til folk er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Nå er det bare depoet som gjelder ;) http://www.bilforumet.net/portal.php?disp=DP 89 biler inne pt. Du kan søke på: Merke Modell (fritekst) Nick Du kan også klikke på kolonnene: Bilde Eier Årsmodell Merke For sotering, klikk en gang for synkende, en gang til for stigende. nJoy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Aha, var ikke klar over den. Helt fersk her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by autowern Aha, var ikke klar over den. Helt fersk her:) He he, velkommen da, depoet ble lansert i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Da får eg bare legge ut bilen min så snart jeg kommer meg hjem :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 cardomain ja.. min bil er der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabilichu$ Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Cardomain e best til showcase og byggeliste... Bør få flere folk inn der, men bliforumet e bra til prat og info :) Min bil som eg holder på å resturere, samtidig som det e min day driver. Endelig tilbake i jobb etter 7 mnd permitering så nå skal det kjøpest deler snart :D http://www.cardomain.com/ride/3159782 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg