Gå til innhold

Kjerring bil til 0-15000,.

Ranger emnet

Prikken

Anbefalte innlegg

Hoi.

Dama skal ha seg sin første bil! Og ho vil gjerne ha en som er kul/tøff og gjerne er senka med kule felger. Prøver å få banka inn i pæra på ho at med maks 15.000 kr kan ho ikke være så jævli kravstor.....

Jeg da som er så fornuftig og litt til, hrmt... sier at ho må ha en som er billig i drift og tåler litt ekte kjerring kjøring:D

Så med andre ord ønsker jeg svært gjerne deres forslag til en evt førstebil, som er billig i drift og tåler litt....ja dere vet hvordan kvinnfolk er:rolleyes: (hvertfall mitt kvinnfolk)

på forhånd takk

Mvh

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo finne en relativt dau volvo med styling på da til den prisen!! da blir hu sikkert gla..siden den er stylet og senket..hehe :)

felgane får hu kjøpe selv ;)

men en liten ford fiesta 1.1 er vel i blinken.. hive på sot film fra biltema og kutter fjørene maks..hehe :)

pluss lage et ekstra hull i potta..så blir det grom lud..hehe.. da kan hu vel ikke klage!

lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf 2 må være tingen, vet om en golf som står i oppland som selges jævli billig.. 15k og den har da 90fangere, emblefri grill, felger, senket osv... 1.8 l motor.. Denna er tilogmed gul :D Fiiin farge for jenter det ;) Send meg pm for tlf nr osv ;)

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Prikken

Hoi.

Dama skal ha seg sin første bil! Og ho vil gjerne ha en som er kul/tøff og gjerne er senka med kule felger. Prøver å få banka inn i pæra på ho at med maks 15.000 kr kan ho ikke være så jævli kravstor.....

Jeg da som er så fornuftig og litt til, hrmt... sier at ho må ha en som er billig i drift og tåler litt ekte kjerring kjøring:D

Så med andre ord ønsker jeg svært gjerne deres forslag til en evt førstebil, som er billig i drift og tåler litt....ja dere vet hvordan kvinnfolk er:rolleyes: (hvertfall mitt kvinnfolk)

på forhånd takk

Mvh

ho kan jo kjøpe colten min. den er ganske fin. gått 193 k km. ny clutch..ny dynamo. overhalt motor i sommer. fin i lakken..litt rust her og der. skal fikse det. sommer og vinter hjul. strøkent inne. send pm hvis det er akuelt. ps den har vært eid av ei kjerring (dau nå) siden den var ny og til jeg overtok den i høsten..så tåler den litt kjerring kjøring :)

- 87 Mitusbishi Colt chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider