porschetom Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Så bilder av bilen til Baldrick. Kunne tenkt meg å kjøpe Samme type styling til min egen cab. Men klarer ikke å finne den i noen katalog. Er det å få fatt i? Og i så fall hvor? Er takknemlig for alle tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Bilen min nå er egentlig helt uten styling... tidligere hadde den 90 fangere, emblemløs grill og grillist alt kjøpt hos Norsk Bildelsenter. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porschetom Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Ønsker å kjøpe 90 fangere til einser cab. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by porschetom Ønsker å kjøpe 90 fangere til einser cab. NEINEINEI!!! Det vil du ikke nei, da vil jeg ikke snakke til deg mere!!!!! knock Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porschetom Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Det er bare nødløsning i tilfelle jeg ikke får tak i clipper styling til sommers. Må bare kjøre cab i sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Golf 1 cab er grisefin i old school stil. *digge* Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Kjør på med klipper! Til nød 90 fangere. Men synker du ned til old school folka sine ideer er det bare å hente et tau å henge seg i garasjen :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porschetom Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Er det virkelig ingen som har ett sett 90 fangere liggende, som jeg kan kjøpe? Det må da finnes noen i disse old school tider som kan være behjelpelig med dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 jeg vet ikke hvor dårig tid du har? solgte ett sett for noen uker siden og jeg har ett sett 90 fangere til mk1 i glassfiber og ett sett i plast (meget god passform) og ett clipperkit som sitter på cabben. glassfiber skal på prosjektet mitt, men om jeg skal beholde clipper eller om jeg skal kjøre på med 90 på cabben er fortsatt uvisst.. klarer ikke å bestemme meg før nærmere sommeren, men om du fortsatt ikke har så selger jeg unna ett av dem iallfall. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porschetom Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Skulle helst hatt Clipper på bilen min, men om du velger å beholde dette selv, kjøper jeg gjerne ett sett 90 fangere av deg. Var det slik å forstå at du har 2 sett med 90 fangere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 ja, jeg har 2 sett..+clipper se linkene i signaturen min så ser du bilder. har samlet deler til mine biler de siste 2 årene og har kommet over mye bra.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg