Dr_S Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5227291 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 så hvis jeg napper i brekket på vinterstid, så spretter seteryggen min opp og soltaket går igjen...da om sommeren....praktisk. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Da gjelder det å ikke ha henda opp soltaket!! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Vel, en kolisjon skjer på langt under et halvt sekund. Sist jeg var i S 600 (den nye for ca 3. mnd siden) så tok det ca 2 sekunder å lukke den. Er det fjæringer da som lukker soltaket? Akkurat som et børseskudd over deg som kniver alt som kommer imellom? :P Kjekt er det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg