PMA-U Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Hei! Jeg venter min nye 2011 passat til uka, og har stående en shiny og flott RNS-510 og en Fiscom Plus modul som jeg skal montere inn. Men jeg har ikke Vag-Com (VCDS). Noen som har? Det må være den typen som kan kommunisere direkte med CANBUS, tror kabelen fra Ross-Tech heter Hex+Can eller noe sånt. Hvis noen har, med oppdatert software fra Ross-Tech, vet jeg (tror jeg) hva som skal gjøres, så jeg trenger bare å låne utstyret. Jeg gjør det selvsagt hos deg, regner ikke med noen vil slippe avgårde en fremmed med utstyret... ;) Neste helg, lørdag eller søndag, kan passe bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PMA-U Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 Ingen i Stavangerområdet med slik kabel som kan tenke seg å hjelpe? Jeg synes det blir litt råflott å kjøpe en for denne ene kodingen.. Kan jeg friste med en pose Bamsemums eller andre former for smøremidler?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg