Gå til innhold

Vag-Com i Stavanger området

Ranger emnet

PMA-U

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg venter min nye 2011 passat til uka, og har stående en shiny og flott RNS-510 og en Fiscom Plus modul som jeg skal montere inn. Men jeg har ikke Vag-Com (VCDS).

Noen som har? Det må være den typen som kan kommunisere direkte med CANBUS, tror kabelen fra Ross-Tech heter Hex+Can eller noe sånt.

Hvis noen har, med oppdatert software fra Ross-Tech, vet jeg (tror jeg) hva som skal gjøres, så jeg trenger bare å låne utstyret. Jeg gjør det selvsagt hos deg, regner ikke med noen vil slippe avgårde en fremmed med utstyret... ;) Neste helg, lørdag eller søndag, kan passe bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår