kayheggz Skrevet Mars 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 Hei ! jeg ble for litt under 2 år siden tatt i fartsmåling i 80 sone, ble klokket inn til 160. Og som mange andre ble jeg lurt med strafferabatt i bytte mot en tilståelse. straffen jeg fikk ble som følger; tap av førerrett i 2 år og 3 mnd. og 24 dagers fengsel. Jeg har sonet tiden min og mesteparten av sperretiden. Men nå har det seg slik at jeg har fått et jobbtilbud som krever at jeg har sertifikat. Jobbtilbudet kommer til og stå vedlike frem til jeg får den igjen. Men jeg har helst sett at jeg kunne ha startet snarest mulig. Så det jeg lurer på er om det er vits og sende inn en søknad til politiet om reduksjon av sperrefristen? Noen som har erfaringer om dette emnet? (bedrevitere som vil gni inn det faktum at det var dumt og kjøre for fort osv. kan igrunn bare spare seg for dette.) Siter .:Fette kinder zind schwerer zu kidnappen:. - '74 Ford Consul 4.7 GL Perana - '82 Ford Granada 2.8 Ghia - '82 Ford Granada 2.3 L - '84 Ford Granada 2.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Mars 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 Jeg tror det er ganske nytteløst. Det er tvilsom om politiet har adgang til å gjøre inndragelsestiden kortere eller lengre enn det retten har bestemt. Det er som kjent rettsvesenet og ikke politiet som bestemmer straffenivået i Norge. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0xZen Skrevet Mai 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2011 Fullt mulig å søke politimesteren i det politidistriktet hvor beslaget ble gjennomført, om redusert sperrefrist - men må ha tungtveiende søknadsgrunnlag for å ha sjangs til å komme igjennom med søknaden. Ettersom behandlingstid gjerne er minimum 1 mnd, så spørs det om det har noe for seg lengre - men med så lite igjen av tiden som du antyder, er kansje sannsynligheten større for at du får det innvilget. Du, om ikke annet - også søke om dispansasjon til å ta teorieksamen - så kan du prøve å få oppkjøring så snart som overhodet mulig etter sperrefristen går ut. Uten dispansasjon for dette, tror jeg du må vente til sperrefristen går ut, før du i det hele tatt får ta teorieksamen. Husk søknad om førerkort da, må sendes pr. brevpost og tar et par uker. Får ikke ta teorien før denne er behandlet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2011 Det skader iallefall ikke å søke! Jeg skal søke om å ha mopedlappen i sperrefristen, om jeg får det er vel en annen ting... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kayheggz Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 Da var sperrefrista utgått. Hjalp ikke og søke, sendte inn 2 søknader. Begge ble avvist.. Men over nyttår så blir det igjen :) Siter .:Fette kinder zind schwerer zu kidnappen:. - '74 Ford Consul 4.7 GL Perana - '82 Ford Granada 2.8 Ghia - '82 Ford Granada 2.3 L - '84 Ford Granada 2.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 Hva gjorde du når du søkte? hadde du en jobb som sa du trengte lappen? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg