Odd Arve Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Hei har fått tilbud om å kjøpe en chip til min 320i 85 modell.Chippen er brukt.Det jeg lurer på er hvordan jeg kan finne ut om den passer på bilen min.Chippen var visst av merket wellinger.Hvor sitter styreboksen som chippen sitter i på bilen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Styreenheten sitter over hanskerommet. Hvis du åpner hanskerommet skal den sitte oppå den plata som er der. Siden jeg aldri har vært ute med styreenheten skal jeg ikke si akkurat hvordan du går frem Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 mye får du chipen for og hvor mye mer effekt får du? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarmen Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 En chip til en sugemotor gir ALDRI noe særlig mer en ca 10% effekt.. hadde aldri giddet å sette det i en 320 uten at jeg hadde fått chippen slengt etter meg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by Tarmen En chip til en sugemotor gir ALDRI noe særlig mer en ca 10% effekt.. hadde aldri giddet å sette det i en 320 uten at jeg hadde fått chippen slengt etter meg!! 10% er 10% mer :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 hehe... Jeg hadde chip og luftfilter i gamle motoren i Supran min... Den ble bremset før og etter dette 204 originalt før og 214hk etter.. Jeg er ikke så gof i regning men jeg tror dette er under 5% selv om leverandør og selger hevder 10% på en av delene og 10%på den andre da skulle det vært nærmere 250hk hvis jeg ikke tar feil.. CHIP er oppskrytt!!!!:rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg