Slim! Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Heisann. Ville bare stoppe innom og si at jeg har fått lappen nå :D Korteste posten min kanskje dette, må ut å kjøre igjen. Skal på Esso nå og hente en bombrikke så blir det råning til LANGT på natt! Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 gratulere da :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Gratulerer så mye.:)Gleder meg skikkelig til jeg får lappen,men det er jammen et år til!!:mad: Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Gratulerer gratulerer. Ikke slit ut Meganen din da. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Grattis:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Får vel henge meg på lasset og si grattis, kjør forsiktig (lots of cops out there) fred ut Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Desperado Får vel henge meg på lasset og si grattis, kjør forsiktig (lots of cops out there) fred ut Gratulerer Fredrik! Kjør med vett, ligg bredt! Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Takk for hilsningene. Golfy: Føler med deg :'( Tommy: Neida... Den får da tåle såpass :) Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Grattis! Er det ikke deilig og bare rive av L'en bakpå å og kjøre ut på motorveien uten at alle skal forbi? Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Gratulerer. Er det sånn at når en mister lappen så for en annen? Isåfall kan du takke meg :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Gratulerer :D Bare prøv å ikke krasj bilen.. selvom det nesten er dømt til å skje, he he. Nå forsvinner jo heldigvis vinteren snart da. Jeg krasjet min bil i desember, samme mnd. som jeg fikk lappen. Fort gjort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Gratulerer med lappen. Misunner deg virkelig, 4 mnd. og 18 dager igjen er aaaaaalt for lenge å vente!! :( Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Brandtenborg: Jo. Det er en herlig følelse. Folk har jo faen meg L-fobi. Det er greit sånn som mange kjører, men når du kjører pent og ryddig (som sensor sa til meg) så kan jeg ikke skjønne hasten med å komme forbi. Precious: Ikke for å gni det inn, men tusen takk da ;) mfafa: At det er fort gjort tviler jeg ikke på. Tok en veldig uønsket 340 grader på vei til skolen i dag. Kjørte ned en svingete vei i ca 45 (40 grense :s) og i det jeg svingte mot høyre etter en venstre sving kasta rumpa seg ut og så snart jeg fikk retta den opp igjen kom kontraen og sendte meg rundt. Panikk situasjon. Hadde utrolig flaks da. Det var veldig smalt (ingen biler der *pheww*) og jeg slo bare litt snø ut i veien. Ikke en skramme. Primera: Føler skikkelig med deg også. Det skulle vært året man fylte 18. Det er jo tortur de driver med. Og når du har 1-2 måneder igjen og folk sier "ikke så lenge igjen nå". Det er det :( Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 faen eg ble 18år den 14feb og har enda ikke fått lappen får den ikke får om en måned satan klarer i vente lengre Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Grattis Slim! Antar at du blir å se på fremtidlige Streetmeet`s :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg