Gå til innhold

Instrumentpanel sluttet å fungere

Ranger emnet

Audi4lifee

Anbefalte innlegg

Tok ut cd spilleren min idag og skulle sette på en deksel som jeg hadde glemt å sette på og etter at jeg satt in cd spiller'n på plass så har alt i instrumentpanelt sluttet å funke : s

kan ikke se hvor mye turtall jeg kjører på, kan ikke se hvor mye bensin jeg har og kan ikke se farten :S

noen som vet hva det kan være ? kan det være sikiring ?

det haster!!!

også når jeg skal bruke vindusviskeren på bakruta så låser døra seg : s WTF!!!

dette gjelder en audi 80

Bil:

1: Audi 80 2,0

2: Audi 80 2,0E Quattro

3: Audi A4 1,6

4: Bmw 518i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vera du har skada ein kabel når du satt inn igjen spilleren...

I og med døra låser seg når du skal bruke vindusviskeren høres det mest ut som dette er tilfelle... Ta spilleren ut igjen forsiktig ut igjen og se om du ser noen skader på kabler bak der ;)

-03 Golf 1,9TDI
-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er så mange at det er nesten umulig å si..

vet om en blå ledning som har ryki fra cd spilleren og det har sikkert vært før også..

også er det to ledninger som ligner på sånne ledninger som man bruker til cd spilleren og til forsterker

Bil:

1: Audi 80 2,0

2: Audi 80 2,0E Quattro

3: Audi A4 1,6

4: Bmw 518i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det ligger opplagt signal kabel i bilen som ikkje er tilkobla cd-spiller? Blå frå cd-spiller er remot (dvs. styrestrøm for av og på av) til forsterker. vist denne ikkje er koblet til cd-spiller skal det ikkje vere strøm her heller, ergo ingen fare...

-03 Golf 1,9TDI
-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider