tommyostli Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 noen som har erfaring med denne forsterkeren??? snakket med noen her om dagen som sa at den ikke ga det den lovet!! etter hva jeg har erfart med alpine så er ikke det noe merke som "skryter ppå seg noe" i f.eks watt og pleier og ha mer effekt en det dem lover samt dem er veldig stabile. har kjøpt 2 mrd 1000 blokker med ble litt bekymret. Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hlangmo Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Tror ikke du har noe å frykte når det gjelder effekten.......hadde tenkt å kjøpe de selv, men pengeboka og kjærringa sa nei.... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by hlangmo Tror ikke du har noe å frykte når det gjelder effekten.......hadde tenkt å kjøpe de selv, men pengeboka og kjærringa sa nei.... :-) Tøffel :D Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by tommyostli noen som har erfaring med denne forsterkeren??? snakket med noen her om dagen som sa at den ikke ga det den lovet!! etter hva jeg har erfart med alpine så er ikke det noe merke som "skryter ppå seg noe" i f.eks watt og pleier og ha mer effekt en det dem lover samt dem er veldig stabile. har kjøpt 2 mrd 1000 blokker med ble litt bekymret. Alpine pleier å levere de de lover, men det hender også de oppgir noen effekter i 14,4V spenning og lavere impedanse. Fant ikke spec på MRD1000, men så på MRD500 at den leverer 1x200W RMS i 4 ohm, 12V. Så din MRD1000 regner jeg med da leverer 1x400W i kontinuerlig effekt, mens navnet "1000" er fordi den skal levere 1000W i 2 ohm med 14,4V spenning, litt jukseeffekt, men ikke direkte feil heller. Sikkert en bra amp :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 i følge alpine katalogen fra 2003(har ikke fått den nye enda) leverer mrd 1000: 1000w rms ved 2 ohm 14,4v og 700w rms ved 2 ohm og 12v. så den rekker nok lenge til og dra 2 x 10" type r subber. tror det blir morro av dobbelt opp av dette jeg, burde spille både pent i emma og ha masse rånebass ellers!!! Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Kult hvis du stiller i Emma i år :-) Har du tenkt på hvilken klasse ? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 håper det blir noe Espl, den klassen tror jeg kan bli ganske morsom, eller så blir det multimedia eller amatør unlimeted.må snakke litt med dem andre som stiller med alpine, hvilke dem stiller i. må vel prøve og stille i flest klasser.var med i 1 konkuranse i fjor også, stilte i multimedia, fikk bra på lyd til og være min første konkuranse. instalasjonen viste jeg jo at ikke var etter reglene, har ikke regelboka nå en gang Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg