mrhollow Skrevet Mars 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 Har prøvd å søkt litt i søkefelt men fant ikke noe som kunne gi meg svar. Det jeg lurer på er følgende. Hvor mange biler kan jeg kjøpe/selge som privat person uten å måtte betale skatt? Kommer det an på pris på bilen ved salg? Er det best å starte ett eget firma da ? Hvem kan jeg evt ringe/snakke med for å få svar på disse spm? Tenker å kjøpe/selge 2-4 biler pr mnd. Er snakk om bruktbiler, alt fra 1990 og opp mot 2000 modeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrhollow Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Er ikke frikortet på 31k i år da? Parkway var det hvor mye frikortet var på jeg spurte om ? :P Tar meg en telefon til skattemyndighetene istede for å spørre på forumet her. Mer seriøst svar å få kansje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Det er noen regler om hvor mange biler man kan selge i året uten å ha eget firma, hvor mange det er snakk om er jeg usikker på. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg