kongo Skrevet Mars 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 Hei Bilen min går på 5sylindere og den 6sylinderen blir våte menne den tenner ikke når jeg har pluggen opp så viser den gnist hva kan problemet være då = Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smult_ Skrevet Mars 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 er det en sterk gnist? kan være dårlig plugg eller at det er overslag fra tennhette til blokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongo Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 ja d e streke gnist , og komprisjonen på motoren o e bra... har du noen andre forslag?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Har du prøvd å bytte tennplugg med en annen sylinder for å eliminere at det er faktisk pluggen som er dårlig? sjekket at plugg kabelen virkelig er i god stand og bytt med tilhørende på motsatt sylinder for evnt å eliminere denne. har hatt min del av tennings problemer på mine vr6 og svakheten var som regel pluggene. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongo Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 jeg har bytte alle pluggene å ledningene menne den tenner ikkje når den er ned i sylinderen , den blir bare våte av bensin så eg lure jo på ka problemet er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Fordeler eller coilpack motor? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongo Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 (endret) d e ein fordeler Endret Mars 14, 2011 av aasbu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 de første med coilpack kom runt da om jeg ikke tar feil. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongo Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 menne d ein fordeler motor sjekke d nettopp opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 sjekket at fordeleren din er i godstand og halgiveren virker som den skal? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongo Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 kan d ha me at den ikkje tenner nede i sylinderen når den gir go gnist når den er opp den blir bare våte av bensin når den e nede i sylinderen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 overslag vil jeg si er logisk årsak,eller sjekk åpningen på pluggen.er den for trang eller for stor så har ikke gnisten særlig funksjon. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongo Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 ok.... har du noen andre forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg