plogenA4 Skrevet Mars 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 Noen som vet hvor mye mer utslipp det blir uten kat på disse motorene? Er lite gira på å montere kat nå som anlegget mitt er helsveisa. Noen som har gått gjennom EU uten kat med 1.8T her kanskje? Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 klarte å snike min 1.8adr under tomgangskravet med gåen kat men hjalp lite det når den ikke klarte kravet for "forhøyet tomgang" som det så pent stod på lappen:( så da måtte man til med ny kat. Det var nå min erfaring da;) men har jo lest flere tråder der det står at kondensfjærner kjører målingen i bunn, angrer på at jeg ikke prøvde dette, hadde vært gøy å sett selv om det er så effektivt som mange skal ha det til. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Uten kat skal bilen ikke gå igjennom kontrollen, selv om avgassene ser ok ut Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Fordi de gir deg feil på at den mangler eller fordi de ser det på målingene? Er ikke så veldig lett å se om det er kat eller ikke på min i allefall. Og vi vet jo om de forskjellige bladningene man kan bruke for å minke utslippet. Er det eneste som hindrer min å bli godkjent om det blir merka i allefall. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frozen Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Har hørt at halvt om halvt med E85 og 98 kan redde dette, også det om kondensfjerner.For min del var jeg hos et verksted som Tar EU kontroll men de har ikke avgassmåler vet jeg he he. berget meg der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 de har aldri målt avgass på noen av mine biler her hvor jeg bor=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 Ser de at den mangler, skal de gi deg mangellapp Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 var inn med min a4 aeb med gt28rs oppsett med ferrita annlegg uten cat ingen mangellapp :) Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Hadde bilen din da blitt kalt inn til etterkontroll hos Statens vegvesen (de tar stikkprøver) hadde du fått mangel, og de hadde mest sannsynlig mistet rett til å foreta PKK Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg