egbertnor Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Hei. jeg har en bmw 316i 2006 modell. Jeg skal begynne å pendle en 2 timers kjøring pr.dag. Jeg lurer på om dere vet hvilken bil som drikker minst bensin da jeg sliter med økonomien akkurat nå (siden jeg ikke har noe arbeid). Tenker en pris rundt 120.000... Kjøpte BMW´en når jeg trodde jeg var sikker på at jeg fikk videre jobb.. Noen tips på hvilke biler jeg bør se på (må være plass til dama å kidden på 1.5 år (barnesete altså)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Kjøp en Ford Focus med fornuftig motor, så har du billig og god bil. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Hvor langt skal du pendle da? 2timer sier oss ingen ting. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Omregistreringsavgiften ødelegger nok regnstykket ditt, med mindre du kjøper en bil eldre enn 1999. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg