kentab Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 har noen problemer.. temp måleren min står låst på 60 grader konstant. slangen ut fra bunn av radiator blir aldri varm, radiator blir aldri varm. men slangen fra topp av radiatoren blir varm. om jeg har kjørt en 3-4 mil og stopper bilen, også starter den igjen med en gang har jeg sett temp måleren gå opp til 90 grader, men å så gå rett ned igjen til 60. har byttet termostaten. testet den før den ble satt inn og den åpnet rett før kokepunktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Høres ut som om du har luft i kjølesløyfen, har mokla fantastisk mye med det der selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BabeMagnetWagon Skrevet Mars 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2011 (endret) Du har akkurat det samme problemet som jeg hadde på min for ca 2mnd siden! Siden du har bytta Termostat, så kan det være Kjøle/Temp sensoren din som er plassert rett bak motoren! (Grønn sensor) Endret Mars 20, 2011 av BabeMagnetWagon Siter - VW Touran 08 - Mazda Rx8 Highpower - Audi A4 TQ 2000mod (Solgt) - Chrysler Neon Hahn SRT4 270hk (Prosjekt 09/2010)Ferdig! (Solgt) - Bmw E36 328i cab 98mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deexc Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 Jeg tror jeg har det samma probleme som deg. Har du sjekket at du har vann i kjølingå? Når min var tom så sto tempraturen på under 60 hele tiden til jeg så i motoren. Problemet mitt var at vannpompa var ødelagt. Skal fikse det i neste uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg