Mirus Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Noen som har gode erfaringer med butikker som fører lykter? Jeg er på utkikk etter projector-headlights, sorte side-markers og hvite blinklysglass til fangeren og siden på min 91 crx. Dessuten trenger jeg en carbonfiber(look) plate og gearkasse hvis noen kunne hjelpe til med det. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Mirus Dessuten trenger jeg en carbonfiber(look) plate og gearkasse hvis noen kunne hjelpe til med det. wow! carbonfiberlook girkasse! det hadde vært noe:D Neida, men til spørsmålet ditt. Jeg har bestilt lykter og diverse annet fra www.autodynamic.com for noen dager siden. Har også måttet bytte girkasse på CRXen min. Den fant jeg i sverige. 2500SEK. Se på bildelsbasen.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg