Tim0n Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Har kjøpt mye deler på Mekonomen de siste åra, men har nå sluttet med det fordi jeg stadig får feil deler. Vil si det er litt irriterende å oppdage at man har fått feil del IGJEN, når man står der med halve motoren eller hva man enn driver å fikser på utover gulvet. Finne en annen bil/få noen til å hente deg --> kjøre til Mekonomen --> krangle --> få riktig del (kanskje) --> ned igjen å se om den passer. Har ikke opplevd ennå å få feil del hos hverken Meca, BilXtra, merkeverksted (som er dyrere) eller Biltema (som er billigere). Mulig det bare er meg som har hatt uflaks med Mekonomen, men tviler sterkt siden jeg har handlet mye hos alle disse kjedene, og har fått MYE feil deler av Mekonomen. Vet at de bl.a. selger rød tennkassett til Saab 9-5 (ref: viewtopic.php?f=12&t=30399) 0g de prøvde bl.a. å lure meg til å helle 3,5 dl automatgirolje i girkassa på Saaben min som har manuell kasse og skal ha 1,8 liter olje. Vet ikke om det kunne blitt dyrt, men ville ikke ta sjansen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 har handlet deler i forbindelse hos mekonomen en gang, det var i kr.sand. da fikk jeg feil hjullager tror jeg det var, men fikk pengene igjen fordi de ikke hadde den rette på lager. så da stakk jeg ned til meca og fikk den rette der. men er litt irriterende å måte ordne med bil hos en kompis osv... Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crille Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 har fått mye feil deler av Mekonomen å irriterende Siter http://www.nettapoteket.biz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 har aldri hatt problemer med mekonomen...ro dere ned litt da gutter.... de er bare mennesker de og... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 Liten vits i å dra en hel kjede ned i møkka fordi en butikk sliter litt Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 Mekonomen er bra, har mykje større utvalg av slitedeler enn Biltema for eksempel. :) Prisen er jo ikkje så aller værst heller. Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Mekonomen er bra, har mykje større utvalg av slitedeler enn Biltema for eksempel. :)Prisen er jo ikkje så aller værst heller. helt enig! handler stadig på mekonomen kr.sand og er strålende fornøyd med utvalg, priser og service! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent25 Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Det er vell heller folkene som jobber på nevte mekonomen butikk som er problemet, ikke hele kjeden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Har brukt Mekonomen både i Sverige å her i Norge (Kristiansand). Aldrig vart noe problem.. Hyggelige å god service. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Har fått feil deler både hos MECA, Bilxtra, Biltema, Torshov, Mekonomen, og en rekke merkeforhandlere jeg.. Men det hender jeg gjør feil selv og...... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Handler nesten utelukkende på Mekonomen når jeg handler deler. (Finfin vacn rabatt) Aldri opplevd å få feil deler eller noe annet å sette fingeren på. Derimot blitt møtt med veldig god service. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Skulle ha tak i toppakningssett til ein Toyota Tercel en gang, som er ganskje skjelden, og ingen utenom Mekonomen hadde dette! :D Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg