EsHernes Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Hei! :) Jeg bare lurer på en ting.. Liker Borane veldig mye.. men like ikke at de er så dauge! Går det ant å montere en turbo i en 1.6liters motor? Den som er i Borane? På forhånd takk for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 Det går an, men det er billigere å kjøpe Bora med 1,8T motor enn å kjøpe 1,6L for så å ettermontere turbo Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 Kanskje det, Men det er ingen Bora 1.8T å finne til salgs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 ikke så ofte de er til salgs nei, men enten får du nøye deg med en 1,6/2,0L eller vente til du finner en 1,8T/V5 Alt av turbodeler du trenger kommer fort på 35,000,- pluss mapping på rundt 10,000,- Dessuten er det omtrent umulig å få godkjent 1,6 med turbo Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 Ok.. Takker for svar.. Får bare nøye meg med en 0-100 på 13 sekunder bil jeg da! :) Det står mellom to valg førløbig.. mellom Bora og Honda legend 3.2 v6 91 mod! Litt gammelt men heftigt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg