Essex Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 jeg er med...... hører rykter om et race, et race ingen har sett før;) lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Jeg kommer også. Hva for et race er det snakk om da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Det er ikkenoe race!!! Ingen vits å diskutere noe som ikke kommer til å skje!! Skjønner dere vel?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Har hørt rykter om racing fra flataby til enebakk jag!! kan dette bekreftes???? Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Noen fra rundt hamar som skal nedover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 det er mange smårace avtalt mellom to personer på en fredagskveld..... men det racet jeg skal på, er jo bare et lite harmløst ett, bare for moroa sin del, ingen vits å 'fuzze' det opp så jævli lixom.. Men alle sammen, KOM TIL STRØMMEN KL2000 I KVELD!!!! (på paviljongen, strømmenskrysset) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Ser dere en blå/lilla golf cab mk1 så er det bare og komme bort og hilse på :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 tar jeg meg en tur denne gangen og. Var vel 3 timer for sent ute sist, men får prøve å stikke litt tidligere denne gangen :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Hamarområdet... Var nedover en liten gjeng fra Hamar forrige fredag, men det tok ikke akkurat helt av, så det blir nok ingen ny tur på en stund... Like mye liv på Hamar vil jeg tro! K-E Siter Freude am Fahren 00 BMW 320D ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Forrige fredag var jo alle borte, kan ikke sammenligne det oppmøtet med de andre fredagene. Pleier å være mye mer folk. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 blir bare nøtt til å si det; gsxr600; faens fett 'bilde' du har i nicket ditt!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Jeg kommer også ved 8 tiden, som vanlig:) Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Originally posted by K-E Hamarområdet... Var nedover en liten gjeng fra Hamar forrige fredag, men det tok ikke akkurat helt av, så det blir nok ingen ny tur på en stund... Like mye liv på Hamar vil jeg tro! K-E Det var fordi 70% var dratt til Gatebil på rudskogen, resten droppet det da de visste at de andre var borte..... ;) Så i dag blir det bedre liv. :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Jeg kommer plutselig :) (har nettopp kappa girspaken og mont ny gir-kule, ble 5 cm kortere :D NÅ girer jeg fort nå!) Baaapaaaapaaaaapaaaaaapaaaaaaatatatata Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 I`ll be there... Forhåpentligvis med noen chicks... :D Får se hvor lenge det varer før de maser om å dra, så dere må lage litt show gutta... Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg